Gör man så?
Om det skulle vara någon nära vän eller anhörig skulle jag faktiskt ringa upp och fråga hur mycket det skulle kosta och be om kontonr. Vill inte att någon i min närhet ska skämma ut sig så.
Men för hundarade gången min pappa betalar inte för hela vårt bröllop! Han vill men han får inte. Våran tradition i släkten är att brudens föräldrar betalar för bröllopet, men det vägrar vi så han får bara betala en del.
Sen så är detta ju ett öppet forum där alla ska kunna säga vad man tycker och tänker. Eller ska man hålla tyst för att någon annan kan ta illa upp?
Som jag också har skrivit så kommer jag inte sga den exakta summan. Precis som du säger!
Ja, jag blev riktigt trött på att se alla budget trådar och trådar om att ta betalat av folk, rent chockad för jag trodde inte att det existerade.
Ja det du skriver om att jag stormar fram sådan person är jag irl också och kommer nog alltid ha varit.
Om du läser hela "min" tråd så kan du se att jag har faktiskt bett om ursäkt för min TS om att det var fel att uttrycka mig så som jag gjorde och har förklarat.
Håller precis på att ladda upp bilderna från min förlovning så då kan ni få se med egna ögon när min blivande sitter på hästryggen.
Jag tänker faktiskt inte övertyga någon om mitt bröllop är sant eller ej, för det skiter jag faktiskt i vad folk tror.
En av mina närmaste väninnor var med här för något år sedan men hon blev så förolämpad att hon avslutade sitt konto och ville aldrig mer se denna sida, bara för att folk var avundsjuka. Hon varnade tom mig!
Men jag bad om ursäkt!
Haha! Men på inbjudan i asien så står det ju inte DU MÅSTE BETALA ANNARS KAN DU INTE KOMMA.
Alla betalar hur mycket de vill, inte någon fast summa.
Vi har eller har snart klart vårat hus i Thailand så jag vet faktiskt också hur det fungerar där.
Hoppas att det står mycket roligt när jag kommer tillbaka för nu ska hunden hämtas från dagis!