Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Tjingeling.
Ska kolla på möjligheter att komma ner på fika på måndag. Kvällstid passar mig dåligt. Det beror lite på hur snabbt maken kommer hem. Ev kan jag vara nere till klockan 18 isf men då är ni kanske redan på väg hem igen.
Idag blir det en lugn dag hemma. Lilltjejen har lite feber sen vaccinationen igår. Ev blir det en promenad om det härliga vädret håller i sig.
dagtid går nog inte att få ihop- jag tror vi andra jobbar. Men vi löser det på något vis. det vore så kula tt ses
Jag förstår det. Och vi måste ju dessutom välja en tid som de flesta kan. Jag ska kolla på möjligheten att ev ta med henne, men det är en lite dum tid för det. Och eftersom maken slutar 1700 kan jag inte vara nere till den tiden. Så det beror lite på hur länge ni fikar. Jag kollar på måndag hur läget är för dagen och bestämmer då hur det blir.
det vore kul att ses. hoppas det löser sig.
Det blir ingen fika för mig idag. Hoppas ni alla får det trevligt och hittar tillbaka till tråden snart.
Hej
Hoppas ni hade det trevligt på fikan trots att jag bangade ur. Hadde en sådan där supertrött dag idag.
I morgon skall vi på ultraljud med korttagning på bebisen. Då får vi veta vilken dag som är beräknat för ankomst.
Ni var sakndade, Carma och Bauti!
Tack ni andra för en supertrevlig fika, som vanligt. Men särskilt en ursäkt till Ab som fick en sida sönderriven i sin pocketbok.....
Jahaja, så jag var inte saknad då... ;)
Hoppas ni hade en trevlig fika, hade varit kul att vara med men idag började simlekskolan/babysimmen så det kunde jag ju inte missa. Och kan ju inte skicka iväg N på det själv som ni vet. (inte köra bilen you know)
Oj....
Frujj, du var saknad också såklart!!!!
Mornings. Tack för igår. Mysigt att träffa er. Och jag är officiellt kär... Lovisa är en sån sötnos. Tack snälla J för skjussen hem