Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Morsning, *vinkar* Ha en bra tisdag allesammans, kram kram!
Godmorgon!!!!
Vill önska alla en undrbar dag. Solen skiner sååå vackert! Me likie.
Heluuu
Underbart väder med prcis rätt temparatur.
*säger en med svettningar så fort det är över 15 grader*
Bauti: Hur står det till med allt idag? Själv tycker jag det är liiiite för kallt och för tidigt med nollgradigt på morgonen, men det kan ju bero på att jag inte har rätt kläder. Blev överraskad av kylan imorse och stod och huttrade i busskuren med min tunna jacka (som för övrigt knappt går att knäppa över magen längre) Ullared nästa!?!? Fast härligt är det när solen skiner så fint. Man blir lite piggare och gladare!
Har ingen lust att jobba idag. Vill vara ledig istället för att sitta här och vänta på att arbetsdagen ska ta slut... fika på stan, shoppa och träffa goa vänner och tjöta!
Tjenixen snyggingar. Idag är jag i Essen. Inte vidare kul- skall ha årets hatmöte i eftermiddag.
Linum- go tur. Är inte alls avis... jo det är jag... jättemycket
Nu ska jag snart börja packa. Undrar lite över vad man MÅSTE ha med sig och vad man bara måste köpa där
Ha en bra vecka allihop!
Ja just det... Idag blev alla papper klara, så nu har jag officiellt kvar mitt jobb och får flytta till Götet!
Puss!
Linum: Åh, så bra, allt pappersarbete klart nu! Grattis igen till jobbet i Götet. Ha de nu så skoj i stora landet i väst. När vi var där köpte vi superbilliga jeans, ett tips! Kram och trevlig resa!
Hej
Linu: Måste att ha med till NY
Passet, visumet, pengar, maken, kamera. Resten kan du köpa där
Ta vackra höstkort i central park.
Är inte alls avis på att ni ksall till NY *hänger med underläppen*
Och grattis till flytten.
Bauti: Vilken snygg underläpp du fått! (och överläpp)
Tez *asg*
Det blir så när man surar
Såg att sista dagen för tråden är imorgon, så jag startade en tråd redan nu. Här är den!
www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3557820.html