• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Ab fab

Tezz- mejlar över mina Stockholmstips till dig

• FruTez

Abbe: Gick in och skulle kolla vad hotellet heter, typiskt min otur... nu finns inte det hotellet kvar att välja på, så det är verkar fullbokat då. Fanns bara enkelrum, men jag vill ju sova i samma rum som maken! Det hette First Hotel Reisen. Så då får jag leta runt. Fast måste ändå vänta till nästa vecka när makens arbetskamrat kommer tillbaka från sin semester så vi vet hur det blir med hans jour... Tack för tipsen, ska kika på mailet!

Carma: Krya på dig, inte kul med sega förkylningar. Jag är piggare idag, men fortf. täppt i huvet.

Nibla: Ring! Inget att förlora på det!

Nä, dax för frukost! Eller ska jag göra mig lite brunch istället?

• FruTez

Abbe: Wow, perfekta tips! Tack! *puss på pannan*

• Frujj

Hej på er!
    Flänger runt som en galning, har just varit på Coooooop o handlat, nu lunch och passa på o fixa lite medan Lillbror sover.

Carma: Trist med förkylning :( Hoppas den snart ger med sig!

Nibla: Lycka till med jobbet! Ring du, man kan alltid ta reda på hur många som sökt och känna av sin "konkurrenssituation". Dessutom lägger du ju ditt namn i deras minne lite extra när du ringer.

Jag tar gärna emot stockholmstips oxå om nån vill maila mig :) Ifall vi skulle få iväg oss på nåt äventyr nån gång...

• Ab fab

Reisen är helt ok hotell- ligger bra till om man vill vara i Gamla stan. Jag trivs lite bättre i Vasastan.

Frujj- tips skickat till dig med

• Carma07

Godmorgon

Det var en seg förkylning. Både jag och lilltejen är trötta och snuviga och missar sångstunden idag. Skönt med helg snart så jag förhoppningsvis får sova lite. Sömn är bästa medicin.

Annars inte mycket planerat i helgen förutom en liten tur till barnmässan för att se om jag kan fynda lite. Och ett litet stopp på Allum på vägen hem, har redan växt ur mina kläder. Ja, och trädgård och lite mer äppelpäppel förståss.

Hoppas ni andra får en trevlig fredag och helg.

• Ab fab

Hej o godmorgon. TGIF
    Helgen skall bli lugn, maken är i Stockholm så det är bara tonårs A och jag hemma. Idag blir det optiker o frisör (jippiii äntligen skall det kapas av!), lite vin med mamma på stan o sen ev Håkan Hellström på Liseberg

Förövrigt skall jag inte lämna hemmet... läsa, fixa äppleskörd, städa o äta choklad

• Carma07

Abbe: Brukar du göra äppelgelé? Funderar på att testa en omgång med det. Ska bara leta upp ett recept först.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!