• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Bauti

Hej
    Våra helg har varit blöt. Många tårar men med underbart väder. Igår fick vi rensat ut hela förrådet och flyttat upp det som skall till friggeboden. P hade snickrat i hop tre fin fina hyllor på lördagen (jag blev riktigt stålt). Så i går kväll hade jag regält ont i kroppen. Inser att jag inte kan greja som jag brukar längre.
    Men skönt att äntligen få ordning på båda förråden.

Lille knodden gör sig hörd varje dag nu. Kul att känna dom små "gasbubblorna" (som jag trodde först det var).
    I torsdag så var det nog uppvisning på ett karate pass, det känndes så i alla fall.

• Ab fab

hej
    har haft en härlig helg på ven med sol, hästar, museum och god mat

torka äpplen- 80 grader i ugn ca 4h

• FruTez

Bauti: Du får inte glömma att ta det lite lugnt nu när du jobbar för två! Jag insåg att jag inte klarar lika mycket för några veckor sedan efter två timmars kantarelljakt i väldigt ojämn terräng. Aotch i korsryggen! Va kul att höra att det är en liten karatekid i din mage! Själv tror jag att jag har en liten boxare. Igår fick den in två fullträffar rakt på makens hand! Har P kunnat känna nått än eller är det bara du som får njuta av karatesparkarna än så länge?

Carma: Va smarrigt det låter med äppeldricka och äppelchips! Själv provade jag att göra Leilas chocolate chip cookies igår. Hade varken råsocker eller havregryn, bara vanligt vitt socker och havregryn med kli. Tyvärr flöt kakorna ut över hela plåten, men efter att jag skurit till dom och de svalnat så smakade de bra ändå. Det är ju huvudsaken!

• FruTez

Shit alltså... va lite snuvig när jag vaknade, men nu är jag täppt i hela huvet! Bara på en halvtimme känner jag mig helt kass?? Fasen... har ju stängning idag så känns inte som att jag kan åka hem bara sådär heller... *brrr* Känner mig helt färdig... va är detta? *förvirrad*

• Linum

Är hemma idag och är snorförkyld...

Härlig helg med timmar av svampplockning i skogen och massa skönt väder och prat.

Bauti: Take it easy!

• Ab fab

lyckades du med fler svampar än förra veckan Linum

• Linum

Vi plockade sammanlagt 5 KG svamp!!!

• Bauti

Ingen förutom jag har kännt bebisen. P har försökt men då vill den inte sparka. Ungefär som när man går till läkare, då har man inte ont.

• Ab fab

holy maccaroni. ta med mig nsäta gång

Linum skrev 2009-09-14 12:14:08 följande:
    Vi plockade sammanlagt 5 KG svamp!!!
  • Frujj

Gosh! 5 kg svamp, det borde bli ett BERG!

Vad mysigt med små karate- och boxningsbebisar :) Hmm undra om maken kommer gå med på en fjärde nån gång i framtiden...? hihi

Tez: Du har väl inte attackerats av sviniga influensabacillusker??!!?

Vad gott med kakor.. är sugen på att baka jag med, kanske ska göra det imorgon :)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!