• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Nibla

Kom fram och tjejen sa att det inte var någon som registrerat att jag skulle ha en utbetalning varpå jag ber att få prata med kvinnan jag pratade med förra veckan. Blir kopplad, men det går vidare till växeln som inte "får" koppla vidare till specifika personer så jag får börja om från början, dvs ställa mig sist i kön och nu har jag plats 193.

Ännu argare nu!!!!!

• Bauti

God morron!

Nibla. Allt som har med myndigheter ger bara ångest och problem
    Hoppas det löser sig.

Har varit hos MVC nu. Hjärtljudet låg på 142 och livmoden var 26cm. Men allt jag frågar om är ju normalt. Ville höra om det var högt eller lågt med hjärtljudet med då kom det beräknade svaret:
    - Det är helt normalt.
    Jag blir tokig på denna BM,tur att jag bara besöker henne 20 min åt gången.

• FruTez

Nibla: Usch och fy! Jag känner igen det där problemet med att telefonister inte "får" koppla fram till enskilda personer. Vi har så med våra kundservicar i landet. Fast jag anser att man aldrig kan vägra en kund detta, särskilt om kunden har ett namn på personen de pratat med tidigare! Hoppas verkligen att det ordnar sig och att du kom fram tillslut. Bävar inför dagen då jag själv sitter i den telefonkön, för den dagen lär väl komma!

Bauti: Jämfört med mina siffror, så hade vår bebis hade 144 i hjärtljud och livmodern var 24 cm. Det var helt normala "standardmått" enligt min BM, så dina mått verkar ju okså vara normala! Min BM sa även att hjärtljuden kan variera väldigt mycket från gång till gång.

• Nibla

Tez:
    Ja i synnerhet irriterande att de inte får koppla tillbaka till personen jag var i kontakt med första gången, dvs för 25 sekunder sedan.

Har nu pratat med en tredje person som menar att min ansökan "måste fallit mellan stolarna". Och att hon skickar vidare mitt ärende till de som gör utbetalningarna. Och de ska ha läst det inom två arbetsdagar. LÄSA inom två arbetsdagar. Jag behöver mina pengar NU!!!!!!

Fy fan vad arg jag är. Jag som fick höra att jag var ute i såååååå god tid, bla bla. Spelar ju ingen roll om de ändå har inkompetent jävla skitpersonal som tydligen inte gått färdigt lågstadiet där i alla fall JAG fick lära mig läsa och göra skillnad på siffror......

• Bauti

Nibla
    Ny karriär kanske, Utredare på FK.

• Bauti

Då kan vi äntligen känna oss trygga att FK gör sitt jobb

• Nibla

Men om det är FK som gjort fel så borde väl inte mitt ärende få ligga i TVÅ dagar tills någon läser det. Ta tag i det omgående! Eller?

Man känner sig såååå maktlös.

• Nibla

Undra till vilken av Försäkringskassan adresser jag kan skicka påminnelsavgifterna till alla räkningar?

• FruTez

Nibla: Kanske är så att det är så många andra ärenden som "fallit mellan stolarna" att det tar två dagar innan de hunnit igenom högen och kommit fram till ditt ärende? Ja, i vilket fall som helst så är det ju inte klokt hur de behandlar folk. Det värsta är ju att man inte har nån annanstans att vända sig. Hade det varit ett privat företag kunde man kanske vänt sig till nått annat ställe, men det finns ju bara en FK...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!