Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Dags för ännu en ny tråd girls!!!
Nibla: Shit, vad skraj jag blir för dig... Det är inte klokt vad de håller på. Jag råkade ut för ungefär samma sak när jag var sjukskriven. Tur att man hade en make med lön säger jag bara...
Har varit inne i stan och klippt mig samt shoppat en tröja och en klänning. Insåg att jag måste ha något att shoppa I i New York också.
Jaha, då var det löst med FK! Det lönar sig att ringa och "tjata". Skulle ringa och säga att de banne mej får lösa det NU, men jag hann inte så långt för den ubertrevlige mannen jag pratade med sa att mina pengar kommer på onsdag. Fast det var tur att jag ringde och "tjatade" för de hade lagt in fel belopp, drygt 12 000 för lite. (Ansöker om en klumpsumma som ska räcka i tre månader)
Så nu är allt bra!
Nibla: "gôtt mos!"
Nibla: Bra rutet!!!
Nibla: Vad skönt att det ordnade sig. Jag har heller inte fått pengarna idag och med tanke på den långa kön kanske det är fler som har fått det så. Får nog ringa och kolla.
Jag har nog haft väldig tur när jag har varit i kontakt med FK och fått jättebra hjälp varje gång. Vid ett tillfälle när jag saknade en utbetalning och ringde och frågade om den så fixade hon allt på en gång i telefon. Så det kan ju inte ta allt för lång tid för dem att kolla igenom ärendena. Men med tanke på vad som hände Nibla idag kanske jag ska vänta till imorgon och hoppas på att det är bättre personal som jobbar.
hej snyggingar
skönt att det löste sig med allt. jag tror du har förtjänat lite extra shopping Nibla
Linum- packar du?
Nu ringde jag FK och de måste ha problem med utbetalningarna för de hade ett alternativ om man bara ville fråga om utbetalning och det har de inte haft innan. Där kom jag fram på en gång men hon kunde inte så att någon utbetalning var på gång. Attans!! Det innebär att jag också får problem med min utbetalning med andra ord.
Problemet var inte så stort ändå. Hon fixade mitt ärende på några minuter på en gång. Skönt!
Linum packar inte riktigt än. Fast jag skriver en lista och promenerar omkring i ett par skor som ska med
bra idé att gå in skor i förväg. jag har satt min mamma på träningsläger inför Rom-resan så hon inte klagar över skoskav.