• FruTez

Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!

Dags för ännu en ny tråd girls!!!

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!
  • Carma07

Massor av grattis kramar till familjen Nides. Så kul att han har kommit.

I morgon fyller lilltjejen 1 år så precis som Frujj förbereder jag ett litet kalas idag. Och på söndag ska vi på lilltjejens sysslings dop. Så det blir fullt upp denna helgen.

Frujj: Ev intresserad av shoppinglunch. Kollar läget nästa vecka.

Ab: Krya på dig så du kommer iväg på dina helgaktiviteter. Perfekt väder att ligga hemma och kurera sig.

• Carma07

Linum: Har du fortfarande semester eller jobbar du hemifrån idag?

• FruTez

Abbe: Krya på dig!

Carma: Tack för dina tankar kring mina funderingar. Intressant att höra!

Maken har alltid frågat mig när jag sms:ar varför jag inte ringer istället för att det är mer personligt. Nu förstår jag honom litegranna. Jag tycker nämligen att Facebook är ett lite mer opersonligt forum eftersom det är riktat till så många på en gång. Både vänner och bekanta och en del bekantas bekanta bekanta. Jag kan bara se till mig själv och jag tror inte att jag skulle meddela mina vänner om stora nyheter på ett ställe som Facebook, just för att det är enligt mig lite opersonligt. Bekanta och de som är långt ner på vänskapslistan är ok via FB, men mina vänner... Då är tom. ett mail eller ett sms personligare eftersom det ändå kan vara riktat till en person. Vem vet, jag kanske sticker ut huvet och riskerar att bli halshuggen, men detta är mina tankar och funderingar.

Linum: Ha det så skoj i Halmstad! Två vänner kommer över ikväll och vi ska lite ha kräftkalas. Jag ska förbi affären sedan och köpa massa gott. Tänkte göra lite drinkar ikväll! Har en toppenbok med massa smarriga och enkla graviddrinkar. De andra får bara häll i lite Rom eller Vodka för att få en Non-Virgin variant! Hihi!

• Bauti

Grattis till herr och fru Nides.
    Jag funderade oxå på om det hade kommit någon stork till dom igår kväll, hon har inte synts till på nätet.

Idag så står det friggebodsihopsättning på chemat. Inte det bästa vädret men vad gör man inte, P har tagit ledigt så det skall nog fixa sig än då.
    Och i morgon är det kräftskiva i onsala. Läntar tills jag får sätta klorna i dom små godingarna.

Annars händer inget på denna fronten. Har inte äns känt bebisen sparka än Men på ul så vad det ett väldans boxande och ett fint fotarbete.

• Linum

Bauti: Du ska se att det blir en liten Paolo Roberto som tittar ut nästa år

Jobbar hemifrån idag efter en hektisk vecka med säljkonferens och annat. Bra att det är så fint väder idag så att man kan utnyttja den "lediga" tiden... *muttrar och skruvar*

• Carma07

Linum: Men å andra sidan kanske du får lite jobb gjort.

Själv försöker jag baka med en lilltjej som tycker det är roligare att riva huset. Städa får vänta till ikväll mao.

Bauti: Vänta bara. Snart har du en bebis som försöker sparka sig igenom magen.

Tezz: Trevligt med kräftskiva. Fördelen med dina drinkar är att du kan dricka så många fler och ändå må bäst imorgon.

• FruTez

Carma: Ja det är så sant så! Ingen baksmälla för mig inte, hihi!

• Ab fab

men man får väl baksmälla av kräftorna?????

• Carma07

Ha alla en trevlig helg!! (Om ni kikar in något mer idag.)

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfrugor slutar aldrig tjöta. Tråd 13...typ!