Inlägg från: TinkerBelle |Visa alla inlägg
  • TinkerBelle

Tantvarning 5

Opsy daisy!
    Här går det undan.
    Mera, mera, mera...

*flinar girigt*

passionsblomman skrev 2009-08-27 17:09:08 följande:
    Två bud till, 25 vardera så nu är det ökat 150 000 från utgångsbudet! *blundar och håller alla tummar och tår*
  • TinkerBelle

Vet ni va tanter nu är jag sur? Kan sälla mig till Sonja och Fjällbruttan så kan vi sura ikapp!
    Min svärfar är ett dj**la pucko.
    Maken stannade specifikt för att dem ikväll skulle kunna ha ett familjeråd och diskutera svärmors framtid/sista dagar. Vid lunch ringer han och säger att han inte orkar prata om det just nu så dem kan väl ta det på lördag?

Han vet att varje fördröjning, ändring gör att vi är ifrån varandra. Han vet att det som just nu pågår har en påverkan på makens jobb. Så jag antar att jag kommer få rätt igen och det kommer dröja två veckor till minst innan jag ser min älskling.
    Vet att jag är gnällig.

• TinkerBelle

Tack!
    Kändes lite bättre efter att jag skrivit av mig...

Villemoa skrev 2009-08-27 19:52:58 följande:
    Tinker; gnäll på du bara!Blommis; vääääldigt spännande med budgivningen! Mera, mera, mera!!
  • TinkerBelle

Men barnen säger faktiskt själva fröken.
    Och jag vet att dottern har haft diskussioner med de manliga fritidsledarna för att förstå - inte helt självklart.

Fjosok skrev 2009-08-28 08:05:56 följande:
    Fröknarna??? Ge er med det gamla ordet nu va? Jag kallas inte magister heller. Magister Fjosse Filiph ja, lät som att föräldrarna bestämt från ruta 1 att barnet har talfel alt är dyslektiker modell knugen. Skämt och sido känns sådana stavningar lite tveksamma och kanske inte direkt genomtänkta.Ha en bra dag alla. Friday is coming! wiiiehaa!
  • TinkerBelle

Fika? Om du hinner och får för maken.
    Han kan ju var med och snacka tant skit...

Jag är flexibel...

Sonja68 skrev 2009-08-28 10:04:50 följande:
    Tinker; du har all rätt att gnälla, särskilt åt oss, för det är väl det vi tanter är till för?? Jag förstår hur frustrerad du blir. Oförstående släktingar kan göra vilken tant som helst lite gnällig. Du vill ju vara med din MAN!!! Varje sekund är dyrbar för er, fattar de inte det?!På tal om släktingar så kommer jag vara i SThlmsregionen, jag snackar Norrort, mest troligt kvällen den 25/9 och dagen 26/9 (då åker vi nog in till centrum). Verkar som att maken är i färd med att boka en weekend med färja till Riga på min födelsedag Hoppas, hoppas det blir så!
  • TinkerBelle

Men gå och bädda ner dig!
    Drick massor av vatten, äppeljuice och te.
    Frulle skrev 2009-08-28 10:45:02 följande:
    Äsch. Dom som har haft det har haft ganska milda symtom.Ja ghar haft som en rejäl vanlig flunsa, bara att den varit/är så uuuutdragen.. Är liksom inte minsta bättre och då har jag varit asförkyld i 1 vecka.Men hon sa att om jag inte känner mig minsta bättre i morgon ska jag ringa igen.
  • TinkerBelle

Och nu har ni svaret på varför jag har stått ut med att ha gemenskam vårdnad trotts allt tjafs...
    Vågar inte tänka på vad som händer om vi hamnar i tingsrätten.
    Så länge jag kan hålla honom kort, men han fortfarande tror han har något att säga till om så funkar det.
    www.aftonbladet.se/nyheter/article5704597.ab

Sonja68 skrev 2009-08-28 13:06:07 följande:
    Som motvikt till Panzer roliga klipp så måste jag bara säga att Nu har det hänt igen... Det är så tragiskt...www.aftonbladet.se/nyheter/article5704596.ab
  • TinkerBelle

Någon dag ska jag berätta för dig.

Sonja68 skrev 2009-08-28 17:35:07 följande:
    Fy så hemskt. Tyvärr är det nog många som har det så här *ryser*.Är det så illa Tinker? *kramar*
  • TinkerBelle

USCH!

Har har så många bihållerinflamationer att jag tappat räkningen.

När jag började pendla mellan Sverige och England hittade jag en tablett (receptfri) som är avsvällande.
    Hjälper mig att hålla mig frisk.
    Tar så fort jag känner att det är pågång.

Finns så mycket vi borde ha i Sverige.....

Tror att vila, het dusch och hmm te (igen) är bästa huskuren.
    sen kan man säkert peta in vitlöksklyftor och anant trams för att bota det, men det tänker inte jag pröva....

Frulle skrev 2009-08-28 16:11:34 följande:
    Ni som är tanter.. HUR får man bort en bihåleinflamation?! MÅSTE man äta medicin?
Svar på tråden Tantvarning 5