Tantvarning 5
Opsy daisy!
Här går det undan.
Mera, mera, mera...
*flinar girigt*
Opsy daisy!
Här går det undan.
Mera, mera, mera...
*flinar girigt*
Vet ni va tanter nu är jag sur? Kan sälla mig till Sonja och Fjällbruttan så kan vi sura ikapp!
Min svärfar är ett dj**la pucko.
Maken stannade specifikt för att dem ikväll skulle kunna ha ett familjeråd och diskutera svärmors framtid/sista dagar. Vid lunch ringer han och säger att han inte orkar prata om det just nu så dem kan väl ta det på lördag?
Han vet att varje fördröjning, ändring gör att vi är ifrån varandra. Han vet att det som just nu pågår har en påverkan på makens jobb. Så jag antar att jag kommer få rätt igen och det kommer dröja två veckor till minst innan jag ser min älskling.
Vet att jag är gnällig.
Läste detta och höll på att trilla av stolen...
www.aftonbladet.se/nyheter/article5703221.ab
Tack!
Kändes lite bättre efter att jag skrivit av mig...
Men barnen säger faktiskt själva fröken.
Och jag vet att dottern har haft diskussioner med de manliga fritidsledarna för att förstå - inte helt självklart.
Fika? Om du hinner och får för maken.
Han kan ju var med och snacka tant skit...
Jag är flexibel...
Och nu har ni svaret på varför jag har stått ut med att ha gemenskam vårdnad trotts allt tjafs...
Vågar inte tänka på vad som händer om vi hamnar i tingsrätten.
Så länge jag kan hålla honom kort, men han fortfarande tror han har något att säga till om så funkar det.
www.aftonbladet.se/nyheter/article5704597.ab
Någon dag ska jag berätta för dig.
USCH!
Har har så många bihållerinflamationer att jag tappat räkningen.
När jag började pendla mellan Sverige och England hittade jag en tablett (receptfri) som är avsvällande.
Hjälper mig att hålla mig frisk.
Tar så fort jag känner att det är pågång.
Finns så mycket vi borde ha i Sverige.....
Tror att vila, het dusch och hmm te (igen) är bästa huskuren.
sen kan man säkert peta in vitlöksklyftor och anant trams för att bota det, men det tänker inte jag pröva....