*Suck*
Skrev ett långt inlägg som bara försvann i tomma intet...
Det är bara att bita ihop och köra vidare.
Maken längtar hem så just nu handlar det om att övertyga honom att det faktiskt inte är egoisiskt av honom att komma "hem" till Sverige ett par dagar.
Släktingarna där borta är goa när dem vill, men svaga i själen för att vara ärlig. Antar att människor som är osäkra på sig själv inte vet hur dem ska tackla saker när dem mår dåligt och tror att enda utvägen är att vara elak och sniken mot andra.
Jag har varit på bodympump och efter det tog jag en bastu - MYCKET SKÖNT!
Vet att jag kommer ha ont i hela kroppen imorgon, men hoppas det här var det som behövdes för att få igång tanten igen.
Jag må vara smal, men orken är som bortblåst och musklerna är SVAGA!
Sonja68 skrev 2009-08-31 09:53:42 följande:
Kramar om dig Tinker, fy f-n så frustrerande. Vilka neggoenergityper hans släktingar verkar vara.Ler igenkännande också, för så där upplever jag det också när maken är iväg till sitt hemland utan mig. Tar tillbaka gamla vanor och börjar bete sig som han gjorde när han bodde där och jag är väl inte dummare än att jag förstår att han påverkas av sin omgivning, men man blir så trött bara. Sen kommer han hem till Sverige och försöker fortsätta med samma stil, men jag brukar plocka ner honom på Moder Sveas Norrländska jord igen rätt snabbt. Sen är allt som vanligt igen. Mer eller mindre stabilt och, som du skriver, lagom *skratt*.Så JA jag tror definitivt att din man behöver komma hem till dig och få perspektiv på saker o ting och framför allt vara med dig. *kramar om igen*