Tantvarning 5
Dfk: Ja jag har faktiskt funderat på spikmatta, men gör det inte fasligt ont?? Och vad är Zumba, låter intressant?!
Dfk: Ja jag har faktiskt funderat på spikmatta, men gör det inte fasligt ont?? Och vad är Zumba, låter intressant?!
Nääää, jag är också nyfiken. Vilken thriller! Hoho Blommis, var är du?!
Berätta, berätta, berätta!!!!!
Ja, såklart att hon vill berätta själv. Förlåt! Jag blev bara så ivrig...
Man vill ju så gärna att det ska gå riktigt, riktigt bra det här
Iiiiiiiiiiihhhhhhhh! Blommis, jag är så glad för er skull, hoppas det fortsätter plinga till med SMS ett tag till, hehehe.
VAd ni är duktiga som tränar!
Jag var med T på dans som sagt, gissa om lilla K också blev sugen. Men hon är för liten,där är från 5 år.
Få se om jag hittar nåt annat åt henne.
Fika idag på jobbet igen Alltså jag är TOTALT karaktärslös! Fikade både till för- och eftermiddagskaffet *plockar fram skämskudden*
Har i alla fall bokat in mig på ett Aerobicspass på torsdag. Alltid något.
Förra våren tränade jag och under hösten. Jag är alltid så trött, men jag blev faktiskt piggare av att träna. Inte direkt, men efter ett tag. Märkligt det där. Men man får liksom mer ork.
Sen så är det bra för mina kontorsaxlar och kontorsrygg.
Och som Tinker skriver, man orkar med allt (och alla) runt omkring en bättre.
Sen kan träningen se olika ut; en promenad, simma 45 minuter, eller nåt annat.
Som nån sa en gång; KOm det ihåg, den bästa träningen är den som BLIR AV!
Så nu ska jag ge mig själv en spark i häcken och ta mig i kragen.
Ja, det finns nog ingen man kan bli så arg på (förutom karlsloken man lever med då) som sina ungar. Man tror inte det är möjligt när de är små ljuvliga bebisar, men så fort de börjar öppna munnen och springa omkring så blir man varse att det VISST är möjligt.