Hallå
Idag är jag nykter! Tror inte jag ska pröva fler tabletter, blir alldeles för dizzy
Igår kollade vi idol och sen duschade hela familjen tillsammans, är så mysigt med Saga när hon badar! Sen kollade vi en stund på Jon, Kate+eight... och var synnerligen överens om att sexlingar vill vi INTE ha Brrrrrrrrrr
idag har jag röjt i trädgården så nu är den vinterbonad,och klippt gräset för sista gången i år. Ska e. plocka enris lite senare och sätta i alla lådorna på huset, brukar virra in julbelysning i dem i december!
Sen ska jag packa, ska göra som Solde, bo på konsumhotell, fast i 3 dygn med väninnna och shoppa och mysa
Menjag kommer sakna er!
Middag ikväll blir en halv krabba och ett halvt paket kräftor var
Vi hade ett paket kräftor kvar och så kör vi en halv krabba till det, mums!!
Har missat senaste Harry Potter tråden, kan nån inboxa mig den?
Tycker att dementorer brukar göra verkan
Jul...Åhhh vad jag längtar
Vi firar här hemma i år med, med alla barnen, skönt! Förra året bjöd vi hela Mattias släkt och vi var 23 pers här, hade knytis och det funkade suveränt, så vi kör favorit i repris... men jag trodde pappa tänkte komma hit i år men tydligen inte... men jag är nöjd bara jag har barnen och Mattias
Vi pyntar till 1:a advent och så har vi ett julfika för alla våra vänner... med en sådär 25 sorters kakor, ni kommer väl tanter!!
I övrigt så slöar och läser vi oss genom julen, och nyår jobbar jag alltid.... turistbranchens dilemma men jag är så van att jag inte ens tänker på det längre!
Canaton, vilken dag du hade, klart du ska somna på soffan!