Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Tantvarning 5

heloise, du skulle sagt till henne; Eftersom du är du, och jag är jag, kommer mitt äktenskap lyckas.

har bara precis skummat lite....är kissnödig och irriterad!! försöker fixa placeringskort och vigsel- o festprogram men inget vill som jag vill o jag känner mig allmänt data okunnig!!

Im yours, njut av room servicen tycker jag

• lillabruden

hurra hurra på glädjesda´!!!!

Passionis jag håller alla fingrar och tår o ja, till och med hårtopparna (ALLA) bara för din skull!!!!

Panzer, väldigt stiligt!!!

Heloise, stoppa ner kisen i väskan sen 'rååååkar' den bara sticka upp huvet i bilen o säga 'hallå, här är jag!'

Villemoa, hahaha skitsnygg frissa! Varför behöll du inte den nää hade ju varit tant i ålderskris isåfall!!
    Jag har oxå en med spolar i håret från 5år sedan..... ( ) kanske jag ska lägga ut den så har vi tävling?! haha

Tingeling, låter jättekul!!! Min vän som är från Australien är där nu också! Hon kommer till mitt bröllop den 25!! Tänk om ni kanske gått förbi varann, vem vet

o jag tycker vi glömmer det där med vikten medans jag äter resten av mitt marabou jordgubb.....

(har inte gått ner mer i vikt så jag tror det blir den axelbandslösa klänningen iallafall....)

• lillabruden

godmorgon!

Åhh underbart...2timmar kvar o sen har jag semester!!! *glädjeskutt över hela tantrummet!!!*
    Första jag ska göra när jag är ledig; Slänga skräp! *muttrar dumma ord*
    M2b som är stor o stark, nääääädåååååååååå inte kan HAN ta o dra häcken till tippen o slänga allt skit (som bla är 2stora mattor,1st skrivbordsstol som är sönder i pålen undertill så den är hopplös att bära och en massa annat av hans skit!!! *grrr*) Tur man har tjejvännerna som assistans det börjar med skräpslängandet, sedan dusch o ombyte för att sedan äta god mat, med god efterrätt, dricka sangria alá Lillabruden och grädden på grädden; puben eller dans!

Nu är det bara 1vecka kvar tills jag är fru med man!!! har fixat det mesta faktiskt! T.o.m skickat ut till alla mesar ett schema över dagen. Dem klarar ju inte det annars *suckar* schema till gästerna, kalla mig konstig men vafan ska man ha det för?

På tal om urkärnar o dylikt....Jag har letat frenetiskt efter en grapefrukts kniv!!! inte hittat någonstans hittar ni eller har en ni vill bli av me så sälj den till mig!

Inatt har jag dessutom gjort portugisisk rispudding, Arroz Doce. Snacka om lyx frukost

• lillabruden

glömde ju säga att hemma hos mig råder 'Först till kvarn' lagen..... M2b är på "diet". Jag handlar, går till jobbet, kommer hem o ska ha det goda jag sparat till morgonen...men näpp.

• lillabruden

grattis på dagen dfk!!

är väääldigt sömnig, jag o tjejerna började vid 17 att slänga vårt skräplager o det gick superbra! vi hade t.o.m roligt!! bara bästisarna som kan göra sånt kul
    o sen började vi med sangrian lasagne o sen singstar och sen åkte dem hem,.....dem skulle jobba imorron :-/

jag är ledig fantastiskt!
    nu ska jag sova av ruset!
    pusskram så blir du tam!

• lillabruden

hahaha jättekul att sjunga själv tycker jag! Älskar att sjunga!! När vi 'flyttar' in till Passionis slott kommer jag me singstar Har numer hela 3skivor; Abba, Schlager ( ) och rockballads!!! *nynnar massa melodier*

Villemoa skrev 2009-07-17 23:57:54 följande:
    Ååh singstar...det som är så roligt!! "Tyvärr" har jag en man som inte tycker det är lika roligt så så mycket singstar blir det inte hemma för hur kul är det att stå där och sjunga själv liksom.Låter som du haft en bra dag lillabruden
    Titta vad jag hittade på en underbar sida

Förr var det värsta en maska på strumpan
    nu räcker det inte att fettsuga rumpan,
    ha kuddar i brösten utav silikon,
    se upptagen ut och ha mobiltelefon
    och hålla in magen och strama åt hakan
    och lyckas på jobbet och låta bli kakan
    och gymping och friskvård och lycka med sprit
    och fult är att vara blekfet och vit

Så lysrör med UVA och brun utan sol
    och rakade ben om du tänkt bära kjol

Är detta tillvarons mening och mål?
    Jag önskar det räckte med vatten och tvål

- Okänd -
  • lillabruden

its a deal ;-D

Villemoa skrev 2009-07-18 11:39:05 följande:
    Jag älskar också att sjunga!! Inte för inte jag fick spela in en cd-singel på möhippan Jag har alla Singstar utom två tror jag så jag tar med dem du inte har
    Tingeling, vilken sol??? Här har det varit grått sen 5 imorse o regnat.....

jag har redan kört m2b till jobbet, shoppat mat o shoppat 'övrigt' rea rea rea och jag var o skulle döda en spindel hos en vän imorse men fegisen trillade o sprang o gömde sig, vi hittade inte den igen....jag som var modig för en gångs skull!!!
    nä funderar på en tupplur.....
  • lillabruden

hehe vi får skriva till PS om en singstar anpassad till oss tanter

Dfk, själv har jag badat i svenska havet en gång denna sommar o det var...kallt! hahaha men mysigt! Jag fick oxå räkna till 10 tre gånger Eller till tre tio gånger!

så himla trött jag är idag......kan det vara den där 'semester'tröttheten som sätter in? när man väl vet att man är ledig kommer allt på en gång o man slappnar av.....hhmm....

här blir det bio ikväll iallafall, Ice Age 3D!!! inget tantigt över det men man får ju prova på den nån gång i livet recension att vänta!

• lillabruden

hurra hurra!!!! singstar för alla!!!

nu har vi kommit hem efter bian.....det började me ett gäng småttingar på,enligt mig inte över 7år, o enligt m2b 10år, som satte sig bredvid oss....suck! jo dem var skitjobbiga o både m2b röt till dem o jag gav dem tantablicken! fast med 3D glasögon.....kanske mer effekt va vet jag

Filmen var Ice Age 3 och den var superrolig som dem andra!! Gulligt blandat med läskigt spännande och så himla roligt!!! Se den!!! +att man får coola glasögon, attaralj att ha på vid singstar framträdande kanske?

Passionis, ni FÅR huset o jag o Heloise får skinande sol på vår bröllopsdag

• lillabruden

smittar mina nattliga vanor av sig? hehehe
    här är det dålig mage pga nerver i stress....små utslag oxå i ansiktet är ju helt lugnt egentligen!!

Passionis...guuuuud så gott det låter!!! Får man lite svamp efter kaffet oxå
    Jag kan bjuda på nybakad baguett med kripssallat och skagenröra, och nypressad äpplejuice

idag ska det förhoppningsvis inte regna så vi kan ha tipsrunda i parken med våra vänner! men befarar att vi får ställa in....ska regna en gång i timmen typ enligt norska vädersidor, smhi säger det ska bli regnfritt efter 12 men ändå blött och danska sidor spår 2timmars uppehåll....vad ska man tro?!?!

Och hur blir lördagen

idag ska jag även träffa min australiensiska vän som jag träffat via nätet, aldrig träffats i verkligheten!!! Hon är i malmö över dagen sen iväg till Litauen för att komma igen på bröllopet o en vecka
    pirrigt!!!

tips på svenska grejer att bjuda på? Jag tänkte Janssons frestelse och Flygande Jakob? Och spettekaka såklart

Svar på tråden Tantvarning 5