Inlägg från: lillabruden |Visa alla inlägg
  • lillabruden

Tantvarning 5

ledsen jag varit väck ett tag men har fan haft o göra heeeela tiden!!!! fick en oväntad husgäst m.m.....
    idag är inget undantag såklart, ska snabbt in o tvätta håret o sedan till frisören, nu ska det kapas sen är det städning o packning som gäller, Madeira imorgon

ses igen om 2veckor!

o lycka till me husen frulle o passionis!!!

• lillabruden

nu är vi tillbaka från paradiset! vad har jag missat?

starkt rekomenderar jag Madeira.....ville inte hem
    *madeira vin till alla*

• lillabruden

tack för alla 'välkommen hem'
    Jag vet faktiskt inte om Madeira har en 'bäst säsong', det verkade liksom finnas turism året om...men vinter skulle det vara lite kallare enligt madeirianerna.....typ 23grader istället för 25 i havet
    guuuud vad jag längtar tillbaka!!!! Vi ska dit igen om 10år har vi(läs jag) bestämt.

Fy va jobbigt med cancer min mormor dog i magcancer... men kom ihåg att det är många bra läkare här i sverige och folk är starkare än man tror! Jag tror att det bästa är att vara positiv, speciellt när det är som svårast.
    Sonja, om ni har hudcancer i släkten så gäller det ju att skydda mot solen, och de andra former kan man inte göra så mycket åt men att gå och oroa sig hjälper ju inte...*kramar om* Jag hoppas att _om_ dina barn får cancer, att forskningen kommit så pass långt att dem inte behöver lida!!!

*tyst minut för alla som lider runt om i världen*

• lillabruden

*höjer volymen o diggar*

Kramar till dig med Im yours!! inget kul med PTS!!!

en video jag gjort till en vän

fin låt!!

• lillabruden

*pustar o gäspar* har nu beställt tackkorten..... ska man signera dem sen, med våra namn?

• lillabruden

repliken 'nu ska vi ha ett prov' får nog tyst på dem i en halv minut

Fjosok skrev 2009-08-20 15:23:54 följande:
    Har haft årets första klass, en nia. Snälla men oj vilka pratkvarnar. Man får ju inte en syl i vädret
  • lillabruden

hade folk menat att tjäna pengar så hade väl kläder varit lite rymligare, elektriska apparater som funkar som på reklamen och det hade funnits ett magiskt piller som gör att man inte går upp i vikt av chips o godis

Cantaton skrev 2009-08-22 15:09:22 följande:
    Det får man väl inte?
    Varför är det inte en enda butik som har glasburkar som passar för gelé?!?!?! Vet inte hur många jag varit inne i... Och när en kassörska tom säger: "Det är många som har frågat efter det"... varför tänker man då inte som butiksinnehavare: "Aha! Inte en enda butik på hela Fridhemsplan har en glasburk som passar för gelé, men folk efterfrågar det. Jag bör kunna tjäna pengar på att vara den enda som har.."
    jag har nu hållt på med fotoböcker till släkten i 3nätter.....är trött på hemsidor som bara dör!!!!! slutar iallafall om 1,5tim o ska då hem o sova gott, sen e det sista nattpasset till lördag

hoppas ni sussar gott!!
  • lillabruden

hejsan tanter :)
    jag har numer en ny data och det är ju så himla härligt!!! så nu kommer jag tillbaka igen i full fart!!!

är lite bakis idag men det är ok, hade jättekul igår o pratade politik,darwin lära m.m så som tanter bör på en fest

hoppas ni mår bra alla!!! kramar!

• lillabruden

nä jag tror jag blir lite sur!!! vet inte vad som hänt men jag skrev en massa igår natt o nu e det puts väck!!! dålig stil.......fast å andra sidan minns jag ju inte att jag kontrollerade att den låg inne.....men om den blivit borttagen borde jag väl få veta att jag gjort hyss och dem tar bort mitt inlägg?

hursomhelst.....
    jag verkar ha missat en del skärpning på mig!!!!! Restriktioner; bara 2marabou per vecka! hahaha som om det skulle gå

Jag har beställt en dansfitness grej att träna på hemma får se hur bra jag blir på dansen o sen om jag går ner dem kilona jag verkligen vill gå ner!

Passionis, håller tummarna för att huset säljs till dem bästa!!! Och hur ligger det till, har du tjing på törnrosa slottet? (som från o med nu ska kallas tantaslottet enligt mig )

Eftersom jag inte riktigt är up to date med alla, så får alla kramar

• lillabruden

Im Yours, jodå jag stormtrivs i ny frissan!! flätan som blev över ligger i skåpet tills jag haft tid att prata med en perukmakare. Vill ju helst av allt skänka till cancersjuka barn *hoppas*

jag har börjat blogga igen, kände jag var tvungen när jag sitter tyst så många timmar om natten
    www.funderalitemera.blogspot.com

lycka till med filmidéerna!!! jag ska själv presentera Herr Äpplepaj med Fru Vaniljsås ikväll tänkte jag blev så sugen......

Svar på tråden Tantvarning 5