Inlägg från: TinkerBelle |Visa alla inlägg
  • TinkerBelle

Tantvarning 5

Åhh det låter trevligt!

Själv har jag inte en anning hur vår jul blir i år.
    Vi brukar fira med min mamma på julafton och åka över till England på juldagen.

Förhoppningsvis har vi alla inte fått härdsmälta fram tills dess.

Frulle skrev 2009-10-01 11:47:12 följande:
    Jag vill ha jul nu!!!!Vet ni vad vi ska göra??? Nåt HELT nytt för mig.Vi har faktiskt bokat julbord på julafton. På Hasselbacken. Så vi åker dit och äter kl 12 och sen efter så åker vi hem till oss och har julklappar och glögg och Kalle om vi hinner.Ska faktiskt bli jävligt skönt att slippa all stress med matlagning osv.
  • TinkerBelle

Om du mår så illa har du prövat gamla husmors knep?
    T.ex. så ska ingefära vara bra...

Själv åt jag McD till frukost, lunch och middag när jag väntade Lill-skrutt. Var den enda maten jag fick behålla.

Fjällbruttan skrev 2009-10-01 17:36:47 följande:

Tssss... du hann före mig!!! Så är det när man inte hinner läsa ikapp innan man ska svara!dessutom förklarade ju du så man fattar...Äsch får skylla på att jag är full har ätit postafen (en HALV tablett igårkväll) mot mitt illamående, och jag är fortfarande luddig innanför pannbenet pga den... tål inte tabletter...
  • TinkerBelle

Jag är sur, arg, grining ? vill inte!

*stampar surt med foten i golvet*

Är så trött på att allt bara står still just nu och att allt cirkulerar runt min stakars svärfar som är inkapabel att göra något själv.
    Har i veckor försökt få maken att åtminstone ge en åsikt om vad vi ska göra med barnen på höstlovet. Idag kläcker han ur sig att han vet inte om han kan. Vet inte om han måste stanna efter begravningen också.

*bläää*

Har ingen lust längre! Va inte så här jag hade tänkte mig mitt liv som nygift.
    Det värsta är att jag vet att julen kommer bli problem, och nyår och sportlovet ? för då fyller svärfar år?.

Har go lust att bara boka en resa med barnen och dra och lämna karlskrället åt sitt öde.

• TinkerBelle

Var var var - vill veta....
    Länka please!

passionsblomman skrev 2009-10-02 14:05:30 följande:
    ...om det så är det sista jag gööööööööör!Aleta, det sista sysslar du med på toppnivå. Dessvärre verkar det hjälpa dåligt,långsamt eller inte alls... jag har aldrig sett på maken!
  • TinkerBelle

Jo du den är ju rolig!

Praktexemplar om man vill studera hjärntvätt.
    Lär krävas lobotomi för att omvända.

Får bita mig i tungan när jag läser saker av h*n-du-vet-vem-som-inte-får-nämnas vid namn....

Avskyr trånsynta männsikor som är snara att dömma.

passionsblomman skrev 2009-10-02 14:11:48 följande:
    Kolla din GB.
  • TinkerBelle

Dem behöver enhörningsblod först för att kunna återta sin människoform...

passionsblomman skrev 2009-10-02 14:30:01 följande:
    Tinker:schhhhhhhh!En del finns fast de inte syns och bara väntar...
  • TinkerBelle

Usch! Skickar kramar till dig vet precis hur du känner. Ta ett extra glas vin ikväll!
    Pengar kan jag klämma fram, men det finns ju gränser.
    Sur blir jag mest över att jag förväntas sitta och vänta.

Det lutar åt att jag och barnen gör myteri och bokar resa i slutet av jullovet. En vecka någonstans där det är varmt.

Sonja68 skrev 2009-10-02 15:02:42 följande:
    Förstår exakt hur du känner!Vi fick också nu reda på att farfar med familj INTE kan komma till oss över nyår. Så nu måste väl vi försöka gräva fram nå' pengar (vart???) och rikta in oss på att åka dit istället.Min man vill att vi kör bil och jag VILL INTE!!! Jag spyr åt bilåkandet nu, och särskilt vintertid på de där j-a vägarna!Jag vill åka tåg=svindyrt, jag vill flyga=svindyrt, så jag vet inte vad det blir. Samtidigt så känner jag att vi "måste" åka till farfar över nyår
  • TinkerBelle

Hehe deletade alla inlägg i min GB.
    Tur var väll det för dit har det varit pilgrimsvandring den senaste timmen....

passionsblomman skrev 2009-10-02 14:11:48 följande:
    Kolla din GB.
  • TinkerBelle

Ingenting jag är lika oskyldig som Harry Potter.
    Behövde bara soppa igen en del spår...

Soldemor skrev 2009-10-02 15:22:51 följande:
    Vad har du gjort?
  • TinkerBelle

Brukar jag göra med mina så kommer dem igen efter ett tags vila.

Cantaton skrev 2009-10-03 20:13:26 följande:
    Klipp ner den en aning Den har bara blommat över för stunden, och är inte på väg att dö
Svar på tråden Tantvarning 5