• Aleta

Ja du har rätt, förlåt! Usch så snål jag är. Jag kanske ska slå till då?

Daa skrev 2009-07-17 09:22:09 följande:
    Men det följer ju med en massa saker!
  • Aleta

Ett litet grattis i efterskott från mig också!
    Hoppas tårtan var god.

dfk skrev 2009-07-18 15:14:58 följande:
    Åh! Tack för alla grattis! Vi har varit och badat idag. Badkruka som jag är, stod jag och smög i vassen och tog mig ner cm för cm i taget efter att räknat till 10 tre gånger innan jag kunde doppa mig. Kallt..brr...
  • Aleta

Jag med om jag får!

Cantaton skrev 2009-07-18 17:32:15 följande:
    Jag är på!
  • Aleta

Jag tyckte det var idel skönheter på varenda bild!

Frulle skrev 2009-07-19 20:30:15 följande:
    Aha!Själv har jag blivit tvingad att åka o handla glass åt mannen.O kolla bilden jag la in på Bella i galleriet.. Så söt där tycker jag!!
  • Aleta

Grattis, vad kul!

Soldemor skrev 2009-07-20 08:56:48 följande:
    God morgon! Innan jag börjar projekt "läsa ifatt" vad tanterna har gjort under helgen, måste jag bara berätta:Börjar med en fanfar: Taataraataraa! Vår Soldis blev BIS huskatt långhår på Skånekattens utställning i Osby i lördags! Supersnäckan! Hon hade gnistrande svart päls sade domaren och sa dessutom en massa vackra saker om hennes smaragdgröna ögon och skrev "I love you" i protokollet! Är jag stolt matte till fröken Vacker?
  • Aleta

Oj Blomman, grattis!
    Vad mycket som hänt i tråden medan vi har haft gäster ett par dagar. Jag hinner inte riktigt med.

• Aleta

Vi tar med oss madrasser och vad du vill, bara vi får komma!

passionsblomman skrev 2009-07-23 10:20:53 följande:
    Den festen är ett av mina stora glädjeämnen med detta hus.Jag KAN ha fest hemma och ta emot en massa folk! Fast jag får utöka antalet sängar i familjen en aning... En anledning att hoppas vi får skitbra betalt för vårt lilla ställe: ett gäng bäddsoffor behöver inhandlas.
  • Aleta

Du har redan svarat på det - du blir en mer kompetent präst - det går väl inte att säga nej till?

Soldemor skrev 2009-07-23 11:17:45 följande:
    Mm, jag skall bara komma på ett bra sätt att lägga fram det för nya chefen, så hon inte tror att jag har för avsikt att sluta och bli kyrkoherde så fort jag gått klart kursen!
  • Aleta

Det tror jag, jag har själv funderat i de banorna, fast specialkomponerade ingångsmarscher.
    Problemet är att de måste få tacka nej om de inte gillar den, så man får nog skriva några stycken. Vet inte om det blir så kostnadseffektivt då. Man får väl ha ett lager som man plockar ur och låter dem köpa från, fast då är det ju inte riktigt special för just det paret.

Cantaton skrev 2009-07-23 11:41:42 följande:
    Tror ni att brudpar som hyr in solist till vigseln skulle vara intresserade av för dem specialskrivna låtar? Eller ska det liksom vara "Du är allt" och "För att du finns"?
Svar på tråden Tantvarning 5