• Heloise

Tantvarning 5

Kan du flyga hit
    Problemet är nästan löst, men vi är oroliga att vi ska få bortfall eftersom en gästs pappa är sjuk samt att min kusin krånglar. Men det löser sig nog, jag får drafta Panzer annars kastar jag iväg ett mail till dig hjärtat!

TinkerBelle skrev 2009-07-22 22:29:29 följande:
    Behöver du hjälp?
  • Heloise

Nu ska jag bara skrika av mig; FAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!!

Seriöst jag har arslet fullt i dag och det bara kommer folk för att dumsurra, lämna mig ifred och låt mig laga maten.

Kul med folk men inte just nu.

pusspuss

• Heloise

Jag läser i kapp imorron ladies, just tnu sitter jag och hyperventilerar på ICA och väntar på att jag och 9 kg kött ska bli upplockade.
    Ger alla tanter varma kramar och ber er be en liten bön för att allt går smärtfritt imorron. Panzer var uppsparkad för att snöra klänningen mitt i natten igår eftersom jag fått för mig att jag inte kunde ha den längre.

Kramkramkramkram

• Heloise

Fru Panzer inställer sig i tanttråden, kort finns i galleriet

• Heloise

Grattis Fru lillabruden, var så otroligt fina, älskar bilerna!!

Tack för alla snälla ord, måste erkänna att jag själv inte direkt är nöjd med hur jag ser ut på bilderna( ser miss piggy med en badtunna på magen och madame kluck hals) MEN det gör inget för vår bröllopsdag var perfekt. Helt otroligt underbar, varenda liten grej klaffade, tom uppehåll 1 timme före vigseln så vi kunde ta kort utomhus och 1 timme efter vigseln så vi kunde mingla och dricka fördrink ute. När vi satte oss ner för förrätten så small det till och regnet vräkte ner och åskan dundrade.

Vi fick fantastiska tal, helt otroliga. Min bästa vän H höll ett tal som var så sagolikt att inte ett öga var torrt.
    Det bästa med att bli man och fru var festen, att dela allt med alla nära och kära. De man älskar mest. Jag har aldrig känt mig så älskad och uppskattad som igår, det var som om Panzwer och jag var omslutna av en varm kärleksbubbla. Maten var helt perfekt och det var värt varenda minut av ångest och hårt slit.

Nu ska jag gå och hänga med min MAN lite!

• Heloise

jag har precis blivit tillfrågad att vara toastmadame på min kompis bröllop, ett bamse bröllop med runt 200 utländska gäster.

Klart jag tackade ja, nu är jag nervös, tur att det är ett helt år kvar. Jag som inte är nå bra på publika saker och nu ska jag ansvara för upplägget av en 200p fest. Dags att börja plugga på haha, dessutom är jag ansvarig för direkt översättning av svenska tal till engelska. Men jag är väldigt hedrad och det ska bli otroligt kul.

• Heloise

Jag med Mulle, men jag tror på att möta och övervinna sina rädslor. Det är långt kvar, ingen ide att oroa sig än haha

• Heloise

Hoppas op går bra Mulle, jag skulle oxå vilja göra en ögon op, jag är nästan blind( inte riktigt men ser väldigt dåligt). Skulle vara så skönt att slippa linser och glasögon

• Heloise

Oj spännande! Nope det här bröllopet kommer med största sannolikhet vara ortodoxt( hon är grekiska han svensk) och så låter de festen få mer svenska inslag.

Soldemor skrev 2009-07-29 09:13:02 följande:
    Lite nyfiken: Var och när skall det bröllopet vara? Skall nämligen ha en stor tvåspråklig vigsel i augusti nästa år...preliminär. Brudgummen är nämligen katolik och så även hans föräldrar. Och de brukar väl inte vara jätteentusiastiska över prästvigda kvinnor, så vi får väl se!
  • Heloise

Åh gud så spännande blomman! Din mamma hade rätt!

passionsblomman skrev 2009-07-29 09:37:12 följande:
    Hahahaaaaa! Jag fick just ett mail att mäklarfirman fått in det av säljarna nu påskrivna kontraktet!Det betyder att bara nu besiktningen går bra, så har vi köpt ett HUUUUUUS!!!!
Svar på tråden Tantvarning 5