25/7 Here we go...
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
Ja då har sambon varit nere och skurat en lada för fotografering på lördag, reservplan om det övsregnar..ser tyvärr dystert ut. Men det kommer att bli så bra ändå.
Ändrade väderplaner här, verkar ska bli finfintväder och varmt!! *lycka* Partytältet är på plats nu, ska ha "festen" på gården hemma efteråt.
åh vad kul för er...
Lycka till i morgon alla!! Ser fram emot dagen i mitt liv. Vädret ser ut att bli helt ok.
Lycka till alla!
i göteborg ser det ut att bli sol iallafall... sålänge det inte regnar e jag glad!!!!!
borde sova nu, men jag e inte det minsta trött, trotts en hektisk dag idag...
inget har gått fel, men ändå lite stressigt!
bara en sak, vi upptäcker att diskmedlet till maskinen e slut i lokalen (restaurangdiskmaskin) så man kan inte andvända vilket som helst!!!! å inga sånna affärer e öppna efter 17.00... men men... det löste sig med att hon som lagar maten fick åka ut till sin skola å hämta så vi klarar oss... typ 1tim bilväg... dem på lokalen försökte lösa det, så dom va jätte trevliga... å att vi skulle få kompensation för det senare...!
nu försöker vi bestämma vilken låt vi skall dansa till vår första dans...!
LYCKA TILL NU TJEJER!!!
nu skall jag snart åka ner till frisören!!!
fick ett underbart guldarmband av min man (om några timmar)
fick det idag om jag ville ha det under dagen!!
åhhh... vad jag älskar honom
nu är det gjort!!! har varit nära tårar hela dagen över hur underbart allt var! kunde inte önska mer!!
kika lite
www.bemerholt.com/
hur har det gått för er`?
hade en helt underbar dag igår! allt va helt perfekt från morgon till kväll... det finns 4 bilder i galleriet om någon vill titta lite!
Vad fina ni var tjejer! Här gick det också jättebra. Förutom att partytältet höll på att blåsa bort av stormvindarna, duken gick ej att sätta fast den blåste bara bort och gick sönder :-S
Men lagomt till vi kom tillbaka efter vigseln på eftermiddagen hade blåsten avtagit och solen kommit fram, varmt +28°. Kan inte ha blivit bättre!
Jag var så nervös att jag inte hörde ingångsmusken
Japp nu har vi gjort det! Vilken fantastisk dag det var! En av dom absolut bästa i mitt liv! Helt otroligt! Lägger upp mer bilder sen, jag har inte några på datan än he he!
Men sol och varmt fick vi iaf.! Allderless underbart!