• Taha

25/7 Here we go...

Kom igen allihop!
    Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu

• Svar på tråden 25/7 Here we go...
  • 090208

Det ar ju en jakla bit att aka! Men anda, det ar ett brollop vid snackar om...
    Min syrra kan inte ta ledigt 1 dygn for hon "har inte rad". Kul va?

Du har ratt saklart, jag ska gladjas over dom som ar dar. Vissa har rest langt.
    Dessutom sa ar det bara "mina" som ar dar, min man kommer fran Pakistan. Och to be honest sa foredrar jag nog ett litet kalas an ett Paki-brollop med 400 gaster, som hans syrra hade...

Tack gullis.

kajw skrev 2009-07-12 19:01:11 följande:
    090208 oroa dig inte. Det är klart att det kommer bli lyckat. Tänk på dom 30 som har tagit sig tid att fira med er istället för dom som inte kommer. Min blivande är från Australien och trots erbjudande om ekonomiskt bidrag kommer varken hans pappa eller syster till bröllopet. Vi tänker rocka järnet ändå! ;)K.
  • lillabruden

jag har följt vertygen från BT o gjort om den lite bara...allt flyter som det ska och mina "stenar på axlarna" är faktiskt avklarade Skönt att jobba natt när man har massor att göra!!

Jag ska ha bubblor i en korg tänkte jag...men riset...egentligen vill jagi nte ha ris men det äldre sällskapet tappade luften och fick nästan hjärtattack....tydligen är det otur om man inte har ris! *himlar med ögonen*

Kan man inte ha vanligt basmatiris? Billigt o bra!

• Vid havet

Hade första stressdrömmen i natt. Det var en kombo över att både jag och min sambo fick fotoböcker från vår möhippa/svensexa men att fotona bara var på våra barn som åkte skidor (hemsk tanke eller hur? ) och sen så stod jag vid spegeln och såg att jag hade JÄTTEMYCKET hår under armarna. Vi talar decimeterlångt - som jag på nåt sätt inte sett utan upptäckte på bröllopsfesten.

Har nu skrivit listor både till mig och min sambo, så att allt flyger ut ur mitt huvud och ner på papper. Brukar funka bra.

Egentligen är allt under kontroll men jag blir knäpp ändå

Nu ska jag strax iväg och fixa mina naglar och sen ska jag gå på ansiktsbehandling på lunchen. Lyxdag alltså!

• 20090725

vi kommer oxå att ha bubblor, å enligt kyrkans regler får man inte kasta ris utanför, om vi inte städar upp det... å det tänker vi inte ställa oss att göa på grus..hehe..

så vi har skrivit i vårt vigselprogram:

Enligt kyrkansregler är det INTE tillåtet att kasta ris utanför kyrkan, men det finns såpbubblor att tillgå av näbbarna efter vigseln.

å vi hoppas att folk respekterar detta...

• sarmarg

Åhh min sambo kom hem med klänningen igår från kemtvätten och den var hur fin som helst när den hade blivit struken. Längtar tills jag får bära den :)

• 090725

Shit åsså...provade just min klänning med min nyinköpta halterneck-bh och upptäcker ju att det inte är riktigt halterneck på klänningen, utan banden går i kors bakom ryggen...så bh-bandet i nacken syns ju. Hur i all sin dar har jag tänkt där??!! Å hur ska jag fixa det nu då? Sömmerskan jag anlitat är på semester, å vi har ju ett hemligt bröllop så mamma eller svärmor eller någon annan släkt som är sykunnig kan jag ej anlita.... :-S

• lillabruden

var bor du?

090725 skrev 2009-07-18 15:26:48 följande:
    Shit åsså...provade just min klänning med min nyinköpta halterneck-bh och upptäcker ju att det inte är riktigt halterneck på klänningen, utan banden går i kors bakom ryggen...så bh-bandet i nacken syns ju. Hur i all sin dar har jag tänkt där??!! Å hur ska jag fixa det nu då? Sömmerskan jag anlitat är på semester, å vi har ju ett hemligt bröllop så mamma eller svärmor eller någon annan släkt som är sykunnig kan jag ej anlita.... :-S
  • lillabruden

ojdå, ja då kan jag inte göra mycket.... det finns ju genomskinliga axelband...o du kan korsa dem i ryggen också.. annars blir det till att köpa en ny bh kanske..... hoppas det löser sig!!!

090725 skrev 2009-07-18 17:53:14 följande:
    I Norrbotten....
  • 090725

Just ja! Genomskinliga axelband, där sa du nåt De går ju att byta ut. Hoppas bara de har på lokala affären här, att åka 16 mil t o r för det känns lite...onödigt.

Den bh jag tänkt ha har jag ju köpt idag och den var inte billig så någon ny är inte att tänka på

Svar på tråden 25/7 Here we go...