25/7 Here we go...
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
Då är vi två... lördag ser sådär ut för oss..men det är bättre än förut i alla fall. Från 29 mm regn till 4..
Vid havet skrev 2009-07-19 17:11:22 följande:
Här uppe i norr verkar det också ska regna, typiskt vi som haft så fint väder senaste tiden.
Hade hoppats på fint väder då vi inte riktigt har plats här hemma där vi ska ha mat och fika och tårta efteråt
ahhh, nu ser det värre ut på regnet igen...
åhhh... på yr.no e det strlande sol som vissas kl 14 här i göteborg, men det kan vi behöva efter 3veckors regn här nere...
sol å 19 grader... e helt okej för min del faktist...
asså det med vädret, jag skulle haft en 'skattjakts' grej i parken igår o flyttade det till vår lägenhet istället och vi hade frågesport o sällskapsspel istället....pga vädret! Dem sa uppehåll 2timmar sen regn hela dan tills 20 då det skulle bli sol. Det var fint hela dagen utom 20min då det regnade Jäkla sidor!!! Vi får ha tålamod.....om vi orkar
jo, vågar inte lita till 100% på sidorna, men jag kommer ändå att gå in å kolla varje dag...hehe
Ja hittils har det inte stämt så bra heller...
Äntligen...idag kom mina skor!! Beställde först fr ett annat företag men de kunde minsann inte meddela att de var slut så efter 1,5 veckas väntan mailade jag och fick besked om detta. Panik! Men beställde fr Mathildas fest (eller vad det nu heter) i fredags och idag kom dom! Fina! Och passar Bara jag som är ovan att gå i klackar, vilket jag sist gjorde i 9:an...och det är ju ett bra tag sen...
Risk för stukning alltså :-8
Hej. Jag får joina denna tråden :)
Gifter mig den 25/7 om inte vårat poblem med försenad hindersprövning sätter stopp för allt.
090725, du får träna hemma lite, rulla höfterna upp o ner när du går...typ! hehe svårt att förklara!
jag blir så lessen!!! regn regn o regn....varför?
blir säkert strålande vackert dagen efter bara för det.....
m2b hade svensexa igår! hahaha han hade haft jättekul o kom hem lagom full o fnittrade sig till sömns!!! han dricker aldrig annars mer än nån cider eller öl, har inte varit full på nått år. Han är så go
är det kris att jag inte ordnat musiken ännu?