25/7 Here we go...
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
Kom igen allihop!
Vilka gifter sig denna dag...inte långt kvar nu
men om du kan ändra axelbanden, kanske du inte behöver ha genomskinliga heller, utan att de kanske pasar så bra att bh banden kommer under klänningen iallafall!
Jamen...jag har nog blivit aningen nervös Så klart går det ju! Funkar alldelens utmärkt. Månne hur man är nästa lördag då man inte är i sina sinnens fulla bruk nu en vecka innan *rodnar*
hehe...
jag säget till alla när de frågar om jag e närvös, nä jag e jätte lugn, å dååå himlar gubben med ögonen å säger... mmm... eller hur!!!
men det kunde ju ha varit värre, du kunde ju faktist ha stått där på lördag å testat det å insett att det inte funkade som du tänkt dig!!
Gubben har haft ett långt föredrag för hans barn idag, att på lördag så tänker vi inte ha något bråk, utan det som vi säger gäller... (dom e inne i en pms period å skall göra ALLT emot vad vi säger) å passar det inte får dom stanna hemma...
så det jag fasar över mest är när vi skall ta på dem kläderna på lördag å 12åringen börjar gnälla å bråka att klänningen e för lång...(syskonens e lite kortare) DÅ kommer jag nog bryta ihop, eller bara gå där ifrån...hehe
Ja himlars vilken mardröm om jag inte provat idag *S* Snacka om panik då!
Vi ska inte heller stressa på lördag har vi tänkt, allt som bara går ska fixas till fredag. Vi har ju dessutom hemligt bröllop så det är liiiite svårt att få vissa saker att klaffa! Bl a lån av stolar, nu ska min mor och hämta bänkar från kolonilotten där hon har stuga 300 m från oss...preciiiiiis då alla ska träffas - det går ju inte men det förstår ju inte hon *S* Nu måste jag försöka få det att klaffa på nåt sätt...
hahaha ja det bästa sättet att få en 12åring på sin sida är väl mutor?
o dem dära bänkarna....du behöver kanske en manöver.....hhhmmmm.....någon som kan sätta igång en lek medans nån annan flyttar bänkar? ett tal eller en unge som vill uppträda
Hoppas vädret hinner ändra sig ser ut att bli jättemycket regn just på lördag...
aaa, vi får nog handla hem något till alla tre, eller säga till dem att om de sköter sig utan tjaffs så hittar vi på nogot roligt nästa gång det e pappa vecka...
hmmm... det skall vi nog göra... åka till badhus eller något... det gynnar ju alla tre..
Vi fixar mest hemma just nu, min familj kommer på torsdag så vi städar, klipper gräs och tvättar. Inte så mycket direkt bröllopspyssel.
Jag ska fixa lite med cd-skivorna till folks foton och ringa kommunen och kolla upp vf (som ju låg på sös förra veckan...!) så att vi vet vad som händer. Det är väl det som ska fixas med innan torsdag då vi ska hämta kläder, köpa blommor till borden och greja.
Väldigt förväntasfull!!
Problemet är att vi själva inte kommer att vara hemma, alla kommer hit till det klockslag vi satt för att när alla är samlade (och antagligen undra var vi är) få besked om att de ska iväg en tur....till kyrkan.
Knarkar väder-siter just nu. enl. yr.no ska det regna på fredag... men det ändas hela tiden.