Augustibrudar - 2009 - Nu kör vi!! Del 3
J D skrev 2009-08-02 23:03:42 följande:
Grattis! Ska kika på dina bilder nu!
J D skrev 2009-08-02 23:03:42 följande:
J D skrev 2009-08-02 23:05:53 följande:
J D skrev 2009-08-02 23:06:37 följande:
Grattis till er alla
Vi hade med en helt underbar dag, den kunde verkligen inte ha blivit bättre
Vi vaknade till solsken, å det höll i sig hela dagen, vilket kändes helt fantastiskt!
Med så här har vår helg varit
Vi kom till slottet redan i fredags, jag hade beställt att vi skulle få 1 timmas massage var & sen efter det blev det 5-rätters middag.
Det va verkligen jättebra å åka dit dagen innan å bara ta det lugnt, å hinna koppla av innan den stora dagen.
Vi vaknade kl 8 på bröllopsdagen, jag fixade mig i ordning å så gick vi ner till festsalen å placerade ut placeringskorten, festprogrammen & favors till gästerna.
Efter det åt vi lite frukost & sen kom frisören kl 9, där va jag klar vid 11.30 å jag kände mig så nöjd med både frisyren & makeupen
Vid kl 12 kom våra föräldrar & toastmastrar & syskon med sina respektive, å då åt vi lite lunch tillsammans, och sen va det dags för att klä på sig.
Kl 13, så kom fotografen, å då tog vi alla porträttbilder & familjebilder.
Kl 16 så började vigseln, vi va båda konstigt nog välsigt lugna & vi kände båda att vi kunde njuta av stunden. Så allt blev perfekt, bandet som spelade va superduktiga, fotografen & filmaren märkes knappt & alla gästerna va helt underbara
Efter vigseln, så serverades det snittar & champange, och fotografen passade på å ta lite mingel foton.
Kl 17.30, satte vi oss vi bords, för å avnjuta vår 4-rätters middag, allt va så gott, å alla gästerna tyckte det med
Det blev betydligt mer tal å spex än vad vi trodde, så det va jättekul.
Efter middagen va det dags att dansa vals, det gick jättebra, trots att vi bara hade tränat ca 30 min. Sen blev det lite mer dans, innan det va dags för å äta tårtan (som va supergod)
Efter det blev det lite mer dans och det höll på till kl 02, å då kände vi alla oss väldigt nöjda, så de flesta gick å la sig & vi kom väl i säng vid 03.
Dagen efter så samlades vi å åt brunch & hade presentöppning. Och efter det började gästerna röra sig hemåt. Vi va kvar tills på eftermiddagen. Å även vår toastmaster & våra vänner. Så vi åkte gemensamt hem, satt hemma hos oss en stund & kolla på våra presenter å så, sen gick vi ner till en resturan å åt middag Det va så mysigt å bara umgås lite till å prata om hur dagen hade varit osv
Vi fick även se bilderna som de hade tagit, så det va jättekul Såå nu längtar jag som en tok efter våra foton å vår film som ska redigeras
J D skrev 2009-08-02 23:15:40 följande:
Mitt hjärta 2008 skrev 2009-08-03 12:37:44 följande: