• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • Tx2

Före el efter barnet tänkte jag. Du nämnde att du skulle dit efter jul, trodde att det var det du syftade på.

• skille

begge deler:) på tide å leve litt luksus liv her!

• J D
    hummle skrev 2009-07-29 09:24:12 följande:
    10 dagar kvar!!!AAAAAAAAAAAA sjukt nära nu ju men ni tycks ha allt under kontroll... lite små saker e väl bra att ha kvar?! men njut oxå av nuet. d e trots allt d sissta dagarna ni är "sambos" danielaa: siktar oxå in på att komma o se er bli man o fru. hoppas att d e ok att dycka upp.nä nu ska här plockas d sissta, vi ska ha en heldag på liseberg m svärföräldrarna o barnen lillgrabben va tvungen o dra ut framtanden igår då han slagit sej mkt illa i munnen i helgen lite extra plåster på såren behövs idag, men vilken kämpe han varit. annars kör jag som en dåre (alltså MÄNGD TRÄNAR ) o ska ta upp körningen i bilskolan nästa vecka.
    Nä, jag vill inte ha några saker kvar att göra nu, jag är tröööött . Sambogrejen kan jag inte heller riktigt njuta av eftersom jag aldrig benämnt honom som det (tycker att det låter så konstigt) men ja, ska försöka att slappna av ändå .
  • Tx2

skille: då fattar jag. Hoppas att du hittar någon over there att spendera tid (och pengar) med, när A jobbar.

J D: Håller med hummle. Glöm inte att njuta och stanna upp lite. Sista dagarna som han är din fästman (som jag tror att jag sett dig kalla honom för)

• J D
    Tx2 skrev 2009-07-29 13:44:11 följande:
    skille: då fattar jag. Hoppas att du hittar någon over there att spendera tid (och pengar) med, när A jobbar.J D: Håller med hummle. Glöm inte att njuta och stanna upp lite. Sista dagarna som han är din fästman (som jag tror att jag sett dig kalla honom för)
    Ja, fästman är det jag hankar mig fram med just nu . Jajamen, njutning skall bli- nästa vecka! Den här veckan är bara för galen... .
  • Teapot

Borta bra men hemma bäst! Vad jag njuter av min soffa just nu

Skille, ja det låter som valet av man inte var helt fel Mysigt med så mycket bebis-grejer!! Lyxhustru i USA skulle jag också kunna tänka mig att bli för en tid...

Tx2, har också just varit på Gotland! Och måste instämma i att det är härligt, även om det ska bli väääldigt skönt att sova i vår egna säng inatt!

Tizia, jäpp - jag har sytt både gardin och nya kuddfodral till soffan. Kände mig riktigt kreativ och blev ganska stolt och nöjd

Daniela och JD, herregud vad nära det är nu!! Blir nog lite nervös åt er Själva gläds vi åt att kunna skicka in hindersprövningen om en månad så det är ju en lite annan nivå Men ni verkar ju ha koll på läget - men ingen trodde väl något annat heller

• Danielaa

Bara skumamt igenom jättesnabbt här nu... så svarar på de jag bara kommer på sådär!

Tusen tack för idag tjejer! Alltid lika kul, speciellt nu när de va såå himla länge sen!

Linvinter: Hann inte se ditt inboxade förrens nu... Hjälpte inte mycke nu!

Hummle: Jättekul om du kommer till vigseln såklart! Bara glad å se er!

Nu ska jag försöka slappna av lite här hemma, hinns inte med vigselprogram å de idag, får ta tag i de imorgon...!

Puss å kram!

• J D
    Teapot skrev 2009-07-30 21:49:21 följande:
    Borta bra men hemma bäst! Vad jag njuter av min soffa just nu Skille, ja det låter som valet av man inte var helt fel Mysigt med så mycket bebis-grejer!! Lyxhustru i USA skulle jag också kunna tänka mig att bli för en tid...Tx2, har också just varit på Gotland! Och måste instämma i att det är härligt, även om det ska bli väääldigt skönt att sova i vår egna säng inatt!Tizia, jäpp - jag har sytt både gardin och nya kuddfodral till soffan. Kände mig riktigt kreativ och blev ganska stolt och nöjd Daniela och JD, herregud vad nära det är nu!! Blir nog lite nervös åt er Själva gläds vi åt att kunna skicka in hindersprövningen om en månad så det är ju en lite annan nivå Men ni verkar ju ha koll på läget - men ingen trodde väl något annat heller
    Iiii, ja, det är ju helt sjukt nära! Kommer ihåg när vi fick skicka in hindersprövningen- kändes så stort! Efter det har det bara gått undan i galen takt!
  • hummle

hade HELT missat att ni skulle ses igår
    men d kommer fler gånger...

teapot: välkommen hem. borta är bra men hemma e ALLTID bäst
    1 månad kvar till hinderprövningen E stort. minns hur stort o mer verkligt d kändes att få skicka d o sen få hem d. d börjar närma sej nu. vilken mysig höst ni har framför er o va snabbt den kommer springa förbi. bröllopsfixeriet tar ju sin "lilla" tid.

skille: usa två ggr, nice shoppa galet mkt kommer du säkert göra men d e ju SÅÅÅÅ kul. man vill ha allt o lite till. men d e ju en stor del av "nöjet" m o va gravid.

danielaa: ser verkligen fram emot att se er nästa lördag

nä nu ska jag sätta mej m alla barn o leka lite playmobil. e så less på vädret, kan ju inte (läs vägrar) gå ut i detta regn.

• Tx2

Teapot: Fem månader kvar! Snart är det bara fem dagar kvar!

Snart är det dax att lämna datorn för idag och bege mig iväg för att förhoppningsvis (och troligtivs) få en grym konsert upplevelse.

Och jag kan numera även titulera mig faster!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!