• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • Teapot

Åh vad vi har haft en härligt bröllopig dag!! Varit och provat kläder med S - det blir nog till att hyra frockcoat på Johans, tyckte de hade bra priser plus att de var bra mycket trevligare där än på Remanns! Dessutom har vi börjat höra oss för lite med priser angående bröllopsresa. Har inte funderat så mycket på det innan men nu börjar vi bli riktigt sugna på att planera det båda två. Som det ser ut nu blir det någon slags speedad jorden runt under fyra-fem veckor nästa sommar, med ungefär tre stopp

• Tx2

J D: Hoppas att kroppen har varvat ned! Kommer att bli en superbra lördag!

Teapot: Härligt när några bitar faller på plats. Vi hyrde oxå från Johans, funkade finfint även om T hade minskat i midjemåttet mellan provningen och hämtningen.

Hummle: Japp, jag samlar på titlar. Den som har flest titlar och kontorsplatser vinner Det är min livsfilosofi just nu.

• J D
    Tx2 skrev 2009-08-04 09:34:06 följande:
    J D: Hoppas att kroppen har varvat ned! Kommer att bli en superbra lördag!Teapot: Härligt när några bitar faller på plats. Vi hyrde oxå från Johans, funkade finfint även om T hade minskat i midjemåttet mellan provningen och hämtningen.Hummle: Japp, jag samlar på titlar. Den som har flest titlar och kontorsplatser vinner Det är min livsfilosofi just nu.
    Tack, vad snällt av dig! Det har blivit mkt bättre nu- kör på novalucol och valerina samt extrahjälp från mamma som kom igår så nu är jag i hyfsad balans igen .
  • Danielaa

Aaaah!
    JD: Nu har vi galet nära!!

E så tokigt nervös nu så jag vet inte var jag ska ta vägen!

*Snart fru, snart fru, snart fru, snart fru!*

Ses på lördag tjejer! Puss å kram!

• J D

Danielaa skrev 2009-08-06 08:58:41 följande:
    Aaaah!JD: Nu har vi galet nära!! E så tokigt nervös nu så jag vet inte var jag ska ta vägen! *Snart fru, snart fru, snart fru, snart fru!* Ses på lördag tjejer! Puss å kram!

Ja, kan inte fatta att det redan är torsdag! Själv är jag faktiskt fortf. hyfsat lugn. Funderar t o m på att gå på en kompis födelsedagsfest imorgon kväll om vi är klara med lokalen hyfsat tidigt.

Lycka till om jag ej hinner in igen!

• Teapot

Dan före dan före bröllopsdan Jisses vad tiden stormat på! Daniela, skulle varit så himla mysigt att få se er på lördag - men jag har tyvärr ingen möjlighet att göra det Hoppas att du och din blivande man får en underbar dag!! Och ni också JD!!

• J D

Teapot skrev 2009-08-06 19:17:48 följande:
    Dan före dan före bröllopsdan Jisses vad tiden stormat på! Daniela, skulle varit så himla mysigt att få se er på lördag - men jag har tyvärr ingen möjlighet att göra det Hoppas att du och din blivande man får en underbar dag!! Och ni också JD!!

Tack tack .

• Danielaa

Nu e de snart dax!! Jag räknar timmarna nu...! Snart FRU, så stort!
    Nu e de iaf natti natti för mig, måste ju ha min skönhetssömn när man ska bli fru å allt...!

Ska bli så kul å se er imorrn tjejer ni som kommer! Puss å kram!

JD: LYCKA TILL imorgon!

• Carolina1979

Blivande fruar: Ha en helt fantastisk dag!! Jösses, när morgondagen är över så är det ju JAG som står på tur!!

• Myrmor

JD: Hoppas dagen blir underbar!

Danielaa: Ses snart, ska bli sååå kul!!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!