• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • Tx2

Ja en annan har nästan varit gift i fyra månader(?)! Shit, vad tiden går fort. Men snart blir det bröllopsresa, blev kombon barcelona och mallis i två veckor. Skall bli skönt att komma iväg.

Skille: akta så det inte blir en Danielaa

• skille

Slapp helt av, denne jorden har bare godt av 1 Daniella:)

• Teapot

Skille, vad härligt med en liten flicka! Gissar på att hon aldrig kommer att behöva sakna något

Daniela, låter härligt att du njuter av livet och av att vara fru!! Själv börjar jag få lite fjärilar i magen, det är så mycket som vi fått ordning på redan och det närmar sig faktiskt! Nästa vecka skickar vi in hindersprövningen och provsmakar menyn

Linvinter, som sagt, duktig flicka!!

• Tizia

Va roligt med en liten tjej skille, hur tog ni reda på det? Var ni tvugna att gå privat?

Linvinter: Oj det låter lite pilligt =)

Teapot: Va kul å smaka av menyn, vad ska ni ha?

För min del är det nästan för lyxigt nu... Skolan börjar om en vecka så jag e hemma å pysslar =) Imorgon blir det sthlm i några dagar !

Ngn som vill va kattvakt? =)

• skille

Vi var hos barnmorskegruppen i går å sjekket:) jeg vil jo på shopping

• Tx2

Tekannan: Vad kul med lite fjärilar i magen. Snart är du oxå fru, tiden går fort!

Härligt med lång ledighet Tizia.

• Myrmor

Hallå tjejer!

Nu har vi flyttat och internet har kommit ikapp oss . Va kul med en liten tjej skille!!

Både jag och lillan har åkt på en lätt flunsa, men vi tragglar på, och det är MYCKET lättare med rådjur utanför fönstret istället för tåg . Bara 5 veckor kvar till lillebrors ankomst, ska bli så gott att bli lite lättare (och se sina fötter igen, har saknat dem ).

• baver

hej hallå alla

det låter som att ni har det gott alla fruar!

och gud vad smaskigt med provsmakning teapot, jag kommer iåg när vi gjorde det...så rackarns mysigt och då börjar det ju verkligen kännas som att det närmar sig, närallt blir lite mer verkligt sas.

linvinter- meckigt med klänningsförlängning...men kul att göra själv ändå!

jag börjar skolan på måndag och har lite grejor att ixa tills dess och till helgen ska jag på..........bröllop haha

ha det gott alla och lycka till med era magar tjockisar

• hummle

tjingeling

d rullar på för hösten o vinterns brudar...

tekannan: mysigt m provsmakning. snaaaart e ni där m. milstolpar bockas av o bröllopet känns närmre så d e inte konstigt att fjärillarna gör sej påminda

linvinter: hur går d m förlängningen?

myrmor: "bara" 5 veckor kvar?! va vad hände? tiden har VERKLIGEN bara sprungit förbi... trist m sjukdom nu när ni flyttat precis o när d snart e dax. stor kram på dej

tx2: snart 4 månader för er o 6 månader för oss!!! låter helt
    underbart m resa, när blir den av?

danielaa: alla bröllops tankar/minnen sitter ett bra tag. jag gick runt i en liten bubbla ett bra tag nästan som när man blivit mamma o snart har ni vart gifta 1 mån redan... fått fler bilder? *kilar in o spanar*

skille: en liten tösabit, ahhhhhh! nu blir d seriös shopping då, kul.

baver: ännu ett bröllop

börjar jobba igen på tisdag efter ca 2års mammaledighet/sjukskrivning. känns hel konstigt men men... för övrigt så ska vi t finland i oktober på bröllop.

• J D

Hej alla!

Tack för lyckönskningarna och ja- jag jobbar fortfarande på att se de positiva sakerna med bröllopet .

Är nu tillbaka från en fantastisk bröllopsresa i NY och Tokyo och lovar att återkomma med tips asap!

Väntar fortf. på bröllopsbilderna från Quirbach men jag är övertygad om att de blev bra , hon är verkligen verkligen duktig och trevlig!

Har inte hunnit njuta så mkt av att vara fru med tanke på att allt gått i 110 sedan dess men efter den 10 sept. blir det iaf lite lugnare på jobbet hoppas jag .

Kul att höra att ni hade en bra dag Daniela- och ni är verkligen väldigt fina på bilderna du har lagt upp!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!