• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • Teapot

Haha :-P då tror jag vad jag vill!

• Tx2

Hur går det med vinterbröllopsplaneringen?

• Teapot

Jag tror att det går bra! Jag vill iaf inbilla mig det Det största kruxet just nu är att vi fortfarande har för lite serveringspersonal, annars är det mesta i lås som det ser ut. Mindre än tre månader kvar

• linvinter

Vi har precis fått körschema och offert från restaurangen. Tittat genom det lite och har bara någon mindre fundering på tårtan annars verkade allt bra. Tänkte jag skulle in till stan snart och köpa papper till bordsplaceringen

• Tx2

Går framåt med andra ord. Och snart är det december! Bara oktober och november kvar. Och det går fort.

Grattis myrmor till guldklimpen! Ser framemot att få se det nya tillskottet i familjen (och storasyster förstås).

Idag blir det bröllop, dax att leta reda på något i garderoben att ha på mig.

• Danielaa

Hallå flickor!

Så länge sen jag vart här...! *Fattar ingenting*

Tx2: GRATTIS!!!! Gu va roligt!! Hur långt?
    Låter som ni haft en härlig bröllopsresa! Men visst blev väl resmålen ändrade från första tanken?

Myrmor: GRATTIS här oxå till lille guldklimpen, så fiin... Väntar spänt på att få träffa nytillskottet i familjen å såklart storasyster! Hur går de för er?

Nu börjar de närma sig för er i vinter! Hur går de me alla planer? Mycket kvar? Liiiite avis på er som har detta underbara framför er... *Drömmer tillbaka* Men de e ännu bättre å va fru! *njuter i fulla drag*

Carolina: Kul me hippa! Va hittade dom på?

Lovar å bättra mig å komma in OFTA, saknar ju er tjejer! Puss å kram

• Danielaa

Nu har jag lagt in lite bilder från Peter! Blev säkert en hel del, e jättenöjd me alla bilderna!

• Tx2

Jättefina bilder Danielaa! Såg Peter i lördags då han var fotograf på ett bröllop som vi var på.

Ja, resmålet blev ändrat pga av den tredje. Om allt går enligt planerna är vi tre om mindre än fyra månader. Går fort ibland

• Danielaa

tx2: Ooooj! Så snart! Visste ni inte om de från början eller har ni bara inte sagt nåt...? Hur går de annars? Några besvär av nåt slag eller dans på rosor?
    TACK! E jättenöjd me bilderna, så mysigt å drömma tillbaka...

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!