• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • Tx2

Vi hade Fluff med Black Sabbath som ingång och utgång var en jazzigare variant av I was made for loving you baby, Kiss.

Börjat med att kolla på bilder för gästboken. Små babysteg tills albumen är klara.

• Teapot

Så var jag äntligen igång med att åtminstone göra festprogrammets framsida! Känns bra, pysslade så hela köket såg ut som jag vet inte vad igår kväll Ska börja klura på hur vigselprogrammet ska se ut också, känns som att jag kommit in i ett pyssel-flow för jag vill bara hem från jobbet till mina kära små papper

Tx2, finns väl all tid i världen till att fixa album! Det bästa är väl att göra dem när man känner för det och inte känna sig tvingad.

Daniela, hoppas lillpojken är kryare.

• Myrmor

Vi hade ronjalåten som ingång och where you lead av carol king som utgång!

Nu har vi äntligen valt tackfoto och ska försöka få iväg dem innan veckan är slut. Tjoho!

• Tx2

Myrmor: Oj, tackkort redan

Teapot: Jo, men ju mer jag/vi drar på det desto mindre chans att det blir gjort. Men har nog kommit fram till att vi skall ha en fotobok med fotografens bilder och ett el två med dem andras bilder. Men jag gissar att vi har lätt "ledighet" nästa år.

• Teapot

Tx2 - kryptiskt, lätt ledighet nästa år!?!

Myrmor - då var bröllopet avslutat då, om tackkorten är på väg!?

• Tx2

Oj, tankarna var någon annanstans och meningen blev konstig plus att jag inte är bekväm med min nya laptop. Skulle nog ha skrivit: Men jag gissar att vi rätt "ledigt" nästa år. Inte för att det låter vettigare.

• linvinter
    Carolina1979 skrev 2009-09-06 18:31:06 följande:
    ? Vi har idag varit och träffat vår fotograf, vi avbokade Peter och har istället Eva Quirbach nu - såå trevlig och gullig, verkar hur bra som helst - så det ska bli riktigt skoj!
    Så kul att du också skall ha Eva! Såg hennes bilder i våras när vi började kolla på fotograf och jag blev "kär". Har inte träffat henne än, utan vi skulle höras vid i oktober och prata närmre om bilderna och så... spännande
  • Carolina1979
    linvinter skrev 2009-09-12 19:44:52 följande:
    Så kul att du också skall ha Eva! Såg hennes bilder i våras när vi började kolla på fotograf och jag blev "kär". Har inte träffat henne än, utan vi skulle höras vid i oktober och prata närmre om bilderna och så... spännande
    Hon är jättetrevlig!
  • J D
    linvinter skrev 2009-09-12 19:44:52 följande:
    Hon är grym- mailade idag om att våra bilder är klara nu . Ska bara lyckas bli frisk så att jag orkar gå och titta på bilderna men av vad jag har sett från hennes portfolio så finns det inget att frukta där direkt och hela sessionen kändes också väldigt bekväm .
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!