• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!

I år gifter vi oss! Wehhiii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    linvinter
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3485975.html

Gamla trådar (om någon vill ha en nostalgi-tripp):
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3370141-71.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!
  • linvinter

J D skrev 2009-09-14 13:25:18 följande:

Hon är grym- mailade idag om att våra bilder är klara nu . Ska bara lyckas bli frisk så att jag orkar gå och titta på bilderna men av vad jag har sett från hennes portfolio så finns det inget att frukta där direkt och hela sessionen kändes också väldigt bekväm .
    Vad har ni bokat? Vi har bara tagit 1h fotografering innan. Sen skall min svägerska ta bilder under vigslen.
  • skille

Om noen vil ta en fika sånn typ når som helst er det bare å si fra, jeg har blitt heltids sjukskriven, og hjelp min lille prinsesse komemr til å veie 4 kg om hun venter med å komme ut til termin....

• Smurfmamman

Skille 4 kg är inget min Smurf var 4495gr :) Sen så är de väldigt snygga bebisar som väger lite, de är inte röda och skrynkliga som gamla gubbar
    Ska vi fika im på dagen? Jag är ledig im!!!

• linvinter

Skulle behöva lite smakråd..

Jag har hela tiden tänkt mig en off white/gräddvit/ivory färgad ullkappa som går nedanför rumpan. Men jag har haft svårt att hitta (vet att det fortfarande är tidigt på säsongen) och har därför börjat fundera på en mörklila kappa istället (har t ex sätt någon på en affish från Benetton). Vi har färgtema gräddvitt/mörklila/guld, tror ni detta skulle funka eller känns det inte alls bröllop? Kommer antagligen ha den på mig på några av bilderna vi tar eftersom vi skall fotas ute och det är nog kallt.

På ett sätt känns den lila mer användbar sen eftersom man inte behöver vara lika rädd om den då smuts inte syns lika lätt, dock kan man ju använda den andra med sen, fast till mer festliga och utvalda tillfällen. svårt....

• J D
    linvinter skrev 2009-09-14 17:24:45 följande:
    J D skrev 2009-09-14 13:25:18 följande:Vad har ni bokat? Vi har bara tagit 1h fotografering innan. Sen skall min svägerska ta bilder under vigslen.
    Vi hade 2 timmars foto och fick en massa fina bilder . Hade också en kompis som är duktig amatörfotograf som fotade efteråt.

Lägger ut ett par bilder nu men låter dem bara vara kvar en vecka så om ni vill se får ni vara lite snabba .

• Carolina1979

J D skrev 2009-09-19 09:45:44 följande:

Vi hade 2 timmars foto och fick en massa fina bilder . Hade också en kompis som är duktig amatörfotograf som fotade efteråt.

Lägger ut ett par bilder nu men låter dem bara vara kvar en vecka så om ni vill se får ni vara lite snabba .
    Så vackra bilder! Vart fotades ni någonstans?
  • linvinter

J D skrev 2009-09-19 09:45:44 följande:

Tyckte du att 2h behövdes eller hade det räckt med 1h?
  • Teapot

JD, men vad ni var fina! Underbara bilder!!!

Igår gjorde S och jag en riktig maratonresa till Tyskland över dagen. Så nu har vi allt som behövs till festen förutom bubbel, det inhandlas på hemmaplan

• linvinter
    Teapot skrev 2009-09-20 09:48:42 följande:
    JD, men vad ni var fina! Underbara bilder!!!Igår gjorde S och jag en riktig maratonresa till Tyskland över dagen. Så nu har vi allt som behövs till festen förutom bubbel, det inhandlas på hemmaplan
    Så kul! Börjar kännas på riktigt.
  • Teapot
    linvinter skrev 2009-09-20 18:14:46 följande:
    Så kul! Börjar kännas på riktigt.
    Verkligen! Nästa helg blir nog projektet att jaga fatt på en florist
Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 6!!!