Jag blir tokig!!!!!!!
Jag blir tokig på min blivande make, som helst vill att vårt bröllop ska vara helt gratis, grrrrhhh! När vi var på IKEA, för att kolla på olika tygservetter, undrade han vad det var för fel på de vanliga pappersservetter, som kostar 19 kr för 100 st. Dessutom föreslog han att vi ska ha billiga pappersdukar på borden. Vår shoppingrunda avslutades med att han ville att vi skulle gå hem och göra en dukningsbudget innan vi började handla en massa prylar.
Jag har försökt att förklara för honom vid ett flertal tillfällen, att allt till dukningen förutom blommorna kommer att hamna utanför budgeten, eftersom jag kommer att inhandla alla prylarna utspritt under året ur min egen kassa och inte ur de pengar som vi lägger undan till bröllopet varje månad. Jag jobbar och sliter för att hitta de billigaste alternativen och han bara snackar budget. Han är en underbar kille och människa men han är sssåååå ekonomisk. Min blivande make är spara och jag är fröken slösa! Just nu är han en bromsklosse och glädjedödare, som tar bort all planeringsglädje. Är det någon annan som har liknande problem?