Tjenixen,
Skönt Mugglan, jag fick ju sms av dig igår, men jag skriver SKÖNT att det stoppat upp här med och jag hoppas verkligen att du kan få ett vul.
Telis, jag vet ju hur hon är den där kollegan, jag vill inte ens få henne gratis
Förstår att du sliter ditt hår snart efter det du berättade.
Koko, jag köpte galonisar till Victor på Kappahl, de hade dessutom halva priset, det var i den där på Sergelstorg, liksom under jorden... jag köpte jacka med, men den har han nästan aldrig använt. Fröknarna på dagis kastar bara på dem galonisarna. Jag tror kvalitén är ganska jämn oavsett hm, kappahl eller pop, jag har haft mina i över ett år och de ser lika fina ut c han kommer kunna ha dem detta året med, köpte stlk 86/92.
Tinga hur går det med pojkarna nu? Läste om Piff
Vänner, låter ju bra med jobbet... Har du berättat där än? Misstänker att du inte har det va? Vänta lite.
Jag hänger gärna med på lunch om jag får, jag kan alla dagar!
Sen måstejag bara säga att jag skulle kunna bli hemma fru, jag njuuuuter verkligen av att vara hemma med mina barn, det är knappt att jag vill att Victor ska gå till dagis.
Jag vill inte börja jobba än på vääääldigt länge, men det beror väl på vad man har för jobb...
jag hoppas så att jag blir gravid igen nästa höst, jag vill sååååågärna ha en nummer 3, ddet är helt fantastiskt med barn, deger mig såååå mycket varje dag
Nenne, ho ho, vad händer?
Victor är nästan torr nu, fast inte på natten. Han är jätte duktig att gå på pottanoch han nu börjat använda stora toan, skönt. Han tar sin pall och ställer sig på den - sen gör han som pappa... tyvätt kommer inte alltid allt i toan, men det är så det är, man måste applodera och dansa krigsdans trots att det är på golvet!
Nu är det amning igen Mysigt värre!
EA, har ni haft sex i dag på morgonen igen då Pööööka på ! Ha ha ha