Sympatikramar till koko - mår skruttigt här med, med mina mått mätt då. Tror jag har ätit konstant idag, eller i alla fall en gång i timmen för att hålla monstret borta.
Ore - fråga om Ullared - är det bara kvinnor där? Som det låter på typen av shopping och trängsel så skulle alla män jag känner få panik vid åsynen av första vägskylten.
Maken min tål inte ens IKEA om det inte är ödsligt en måndag morgon. Typ: gör lista hemma, följ listan till punkt o pricka, betala och ut. Inte se åt sidorna eller improvisera. han hade gått åt fullständigt i onsdags om han som jag stannade med Mindre på IKEA på väg från landet. Ensam med företagsam 1,5 åring på IKEA, och dessutom försöka handla lunch på restaurangen. Eldprov! Men vi kom ut med lite saker vi tänkt oss, och lite saker vi "kom på" att vi behövde.
Ore igen - vi bäddade in Mindre i en dunåkpåse i vagnens mjuklift när vi skulle ut. Bara på med vantar o mössa och sen ner i påsen. Skönt att inte trixa med overaller o dyl, men det var ju inte så lätt att plocka upp henne ute förstås.
BS - djurparken låter roligare än liseberg tycker jag, i alla fall om jag vore i iris ålder och ogillade köer. De kanske har någon åkattraktion där med.
Kämpar för fullt med att hålla in magen annars. Tror inte mina 3 bitar morotskaka hjälper dock *rodnar* Men det hjälpte upp humöret.
Tinga Tinga friskt humör - det är det som susen gör!!! Åh - hoppas verkligen gastroläkaren kommer på några bra lösningar som kan underlätta för er den tid det nu tar! KRAM!
Cicci - har du fortfarande ingen känsla för vilket namn som passar lillfröken? Ni hade väl redan prövat båda namnen eller? Så gjorde i alla fall vi, en dag med varje namn, och sen utvärderade vi.
Frejis - fortsätter din stepdansös att växa i faslig fart eller? Tror säkert maken din får kul på föräldrakursen.
Vår var väl måttligt roligt, men aldrig att jag hade låtit maken slippa gå. Kan hända var jag påläst, men han behövde höra lite mer saker tyckte jag. Och är man själv påläst finns det ju inget som hindrar att ställa mer initierade frågor själv? För utan frågor tror jag ingen är.
MSW - Mindre var knappt året när vi tog bort förmiddagsluren, och bara hade en middagslur kvar (90 min mellan 12 och 14). De första dagarna var det knivigt att hålla henne vaken, men sen löste det sig. Upp 7, middagslur 12-13.30, natt 19.00
dags att vila middag för mig med!