Gomorron höll jag på att säga, men jag inser nu att klockan faktiskt är "lunch". Är ledig idag eftersom jag jobbar helgen, och faktum är jag fuskar lite. Har jobbat några 6-dagarsveckor nu och maken har varit bortrest, så Matilda är faktiskt på dagis. Ska hämta henne om ett tag, men kände att det kunde vara skönt att bara vara ett litet tag alldeles själv. Ett par timmars egentid, men lite datorsurf, film och en frukost och lunch i lugn och ro.
Ore - Vilken fin klänning du hittat! Såg både skön och snygg ut. Användbar liksom, går att variera i all oändlighet beroende på accessoarer...
Jo, vi fick svar på sömn-EEG nu i veckan och allt var helt normalt, tack som frågar! Nu vet vi med största sannolikhet att det "bara" är feberkramper.
Cicci - Vilken fin historia med damen! Ibland är världen så liten Tycker förresten att det är en kul idé med att kolla upp damens namn...
Snaily - Tycker Lappis tips med att sätta ett startdatum för ivf verkar bra. Kanske kan vara skönt att veta att efter årsskiftet drar det igång, så slipper ni våndas med tanken nu? Det finns ju eg inget att förlora? (förutom pengar då förstås om ni inte får det betalt?)
Tinga - Grattis till den lyckade ettårskontrollen! Den lät väldigt ofattande!
Nenne - Vilken tokig katt du har! Jag är ju ingen kattmänniska själv, men din katt och BS busiga katter verkar riktigt söta!
Hur länge ska du spruta nu?
PS - Stort grattis till den lyckade budgivningen! Det ble ju ett kanonbud till slut! Verkligen jättekul, när flyttar ni?
Koko - Usch, det lät kämpigt med amningen. Har inte så många bra tips att komma med. Min strulade ju oxå massor, men det ända som eg hjälpte till slut var tålamod, och det är ju lättare sagt än gjort att beställa...
Hoppas du får ordning på det snart och att du kan få sova ut! Kram!
Frejis - Aha, så den 30 sep är det alltså dags om hon inte bestämmer sig för något eget initiativ lilla Bumsis! Kul! 30 sep är ett bra datum, då fyller min make och det brukar vara fint väder och finnas en massa höstnyheter att handla som presenter
Sweet - Ha det riktigt skönt på semestern nu! Koppla av och njut!!! Kram!
BS - Läskigt med influensan! Ser inte direkt fram emot tvåårstrotsen efter ha läst dina beskrivningar... Förstår verkligen att tålamodet tryter ibland.
Låter mysigt med teatern iaf! Läste i lokaltidningen i morse att det skulle satsas hårt på kulturen i orten där jag bor under hösten och att alla barn skulle få en massa kul aktiviteter framöver. Hoppas att Matilda får ta del av det!
Ego: Usch, är helt uppe i alla val inför köksrenoveringen. Gud va svårt det är att välja. Pyrolys eller ånga? Ismaskin eller inte? Blir det kladdigt med rostfritt?
Maken mailade just över en lista på siemens-vitvaror som han tyckte vi skulle ha. Herregud vilka priser. Fast snyggt är det förstås