Vänta med sex
Tack för ett av få bra inlägg!
Tack för ett av få bra inlägg!
Man borde kanske själv bli moderator på denna tråden för att få lite vettigt innehåll som inte handlar om personangrepp utan om ämnet?
Uppmaning till den som är moderator, RENSA! Man blir ju inte klok på vad ämnet är om man läser folks inlägg och det ska inte handla om att förklara sina åsikter utan att framför dem. Ingen bryr sig om sura kommentarer men alla gillar upplevelser.
Hur kan du leva i celibat om du är gift?
Ok nu ska vi klargöra vad som krävs för att göra ett personangrepp, ett angrepp och på en specifik person. Jag angrep stämningen och frånvaron av ämnet = angrepp men inget personangrepp. Så enkelt var det, lär er.
Jag förstår tyvärr inte vad du menar? Skulle kristna ha större auktoritet än ateister?
Klart det kan men det var inte så jag menade?
Förklara hur det är laddat och hur det skulle vara fel vilket du antyder?
Vad är det för fråga, man är gift när man är gift?! Det finns ingen gråzon vad jag har hört...
Men vänta nu, är du inte jordisk nu? Vilken planet lever du då på? Det var alldeles för flummigt för att betyda något.
Vadå när är man gift? Det är ju uppenbart! Jo det är flum och uppenbart. Om du nu kallar dig kristen förvånas jag över ditt resonemang? Deras? Dina!
Läs 1 Kor prästen!
Nej jag syftade på Bibeln om det var otydligt Duchess!
Om inte ett citat är tillräckligt så kan jag nog inte bidra med mer logik i resonemanget tyvärr, det var väldigt tydligt citat så läs det.