TesshjärtaFred skrev 2009-08-18 21:12:57 följande:
Jag vet inte hur det är med er andra, men personligen tänkte inte jag vara insmord i lim (förhoppningsvis är min man redan fast), så risken för att riset ska fastna är nog inte så stor. Nej, men skämt å sido, jag har varit på bröllop då det spöregnat och ris har använts och det är verkligen inget problem. Det är inte direkt så att riset hinner svälla under tiden det färdas från den som kastar tills det hamnar på brudparet.
Hahahaaa ;) Tur! Jag såg framför mig hur det skulle komma stora kockor med ris och landa med en tjoff rakt i dekoltaget, hahaha ;)
Jag kan inte förstå att det bara är 18 dagar kvar! Min blivande make jobbar borta i veckorna så det känns som allt ligger på mig att fixa. Så är det givetvis inte, han ringer och fixar det som går på distans, men ändå. Och nu på torsdag ska han på svensexa (ooops.. Men inte en chans att han läser här ;) ), och han har planerat att vi ska till konditorn och tryckeriet som ska fixa festprogrammen på fredag 07.30. Jag tror jag kan räkna med att fixa det själv ;) Men jag vet hur han vill ha det så.. Det hade blivit som jag vill i slutändan ändå! Haha ;)