Inlägg från: Sjuttiosexan |Visa alla inlägg
  • Sjuttiosexan

September 2009 del. 5

TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 15:42:29 följande:
    Åh nej!!!!!! Lilly brud och fest har stängt på lördagar i augusti och på fredag! Jag som tänkte kolla där i helgen. *suck*
    Åk förbi där idag vetja och skjut det du tänkt göra idag till helgen :)

Var väderprognosen för hela landet? :D
  • Sjuttiosexan

MEN vilken bra sida! Den fick genast ett bokmärke :D

• Sjuttiosexan
    thildamy skrev 2009-08-26 20:55:04 följande:
    nja det vet jag inte...Övergravid !!!!Alltså hon e gravid i ca v. 6-9 något sånt och mår illaoch orkar inte komma hit och vara trevligjag tycker inte att det e en vidare genomtänkt orsak
    Så tråkigt att hon mår så dåligt att hon inte kan komma! Men jag måste säga att jag delvis förstår henne, när jag var gravid mådde jag urk till v16. För min del gick det dock att häva om jag alltid tuggade på något och inte kände alltför konstiga dofter.. jag hade inte velat avstå min bästa väns bröllop av den orsaken!
  • Sjuttiosexan

TessHjärtaFred vilka härliga nyheter!

Jag har spenderat hela dagen och kvällen med bröllopsgrejjer, och magen har pirrat hela dagen! Tänk, nästa lördag vid den här tiden är många av oss fruar! Helt otroligt häftigt :)

• Sjuttiosexan

Jag har precis gjort klart våra "bordsplaceringskort", klippte hjärtan och skrev namnen på :) Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva för små meddelanden till min tärna och solisten. De ska få en liten hälsning till sina hotellrum tänkte jag men just nu står det bara stilla.. Jag vill skriva något kort och kärnfullt. Någon som har ett bra tips? :)

• Sjuttiosexan
    carolaj83 skrev 2009-08-29 21:01:18 följande:
    4 veckor kvar idag och alla nära o kära frågar konstant om jag är nervös, vaddå måste man vara nervös?det är väl inte hela världen om nånting blir fel så länge det inte handlar om person skador....
    Jag är nervös! Eller pirrig rättare sagt :) Men det är som du säger, så länge ingen blir skadad och båda svarar ja ;)
  • Sjuttiosexan

Men vad är det för fel på folk som osa:r att de kommer och sedan ringer en vecka innan och säger att de inte kan?! Jaaaa men det blir ju jäääättekul nu när festprogrammen och stor karta över bordsplaceringen tryckts. Jag är överbridezilla nu men jag känner för att ringa upp dem och tala om för dem att de inställer sig och ser glada ut tills middagen är över! Grr..

• Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-08-31 20:41:16 följande:
    Min syster ville ha telefonnumret och ringa och skälla på dom.
    Ge henne det! Folk får inte bete sig hur som helst.. Jag är på hugget idag ;)
  • Sjuttiosexan

Carola83 det luktar möööhippa Jag tror de har allt ordnat med lilltjejen, du behöver nog inte oroa dig ;)

• Sjuttiosexan
    Trudilutt skrev 2009-09-01 07:00:56 följande:
    Åh! Va roligt för er som har blivit hippade! Jag börjar ana att det inte blir någon hippa. Har 3 lördagar kvar till bröllopet, och jobbar alla 3... Den som lever får se..
    Jag skulle också ha jobbat när min hippa var, men tjejerna hade ringt chefen och sett till att jag blev ledig. Jag visste dock ingenting :)
Svar på tråden September 2009 del. 5