September 2009 del. 5
Var väderprognosen för hela landet? :D
MEN vilken bra sida! Den fick genast ett bokmärke :D
TessHjärtaFred vilka härliga nyheter!
Jag har spenderat hela dagen och kvällen med bröllopsgrejjer, och magen har pirrat hela dagen! Tänk, nästa lördag vid den här tiden är många av oss fruar! Helt otroligt häftigt :)
Jag har precis gjort klart våra "bordsplaceringskort", klippte hjärtan och skrev namnen på :) Nu sitter jag och funderar på vad jag ska skriva för små meddelanden till min tärna och solisten. De ska få en liten hälsning till sina hotellrum tänkte jag men just nu står det bara stilla.. Jag vill skriva något kort och kärnfullt. Någon som har ett bra tips? :)
Men vad är det för fel på folk som osa:r att de kommer och sedan ringer en vecka innan och säger att de inte kan?! Jaaaa men det blir ju jäääättekul nu när festprogrammen och stor karta över bordsplaceringen tryckts. Jag är överbridezilla nu men jag känner för att ringa upp dem och tala om för dem att de inställer sig och ser glada ut tills middagen är över! Grr..
Carola83 det luktar möööhippa Jag tror de har allt ordnat med lilltjejen, du behöver nog inte oroa dig ;)