• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Ellani
    emertin skrev 2009-08-28 13:44:42 följande:
    Jag känner likadant. Och blommor till altaret brukar dom ju ha, ska höra bara så att det inte är så att dom fixar dom på söndag morgon så att det är en vecka gamla blommor som står framme.
    I vår kyrka fixar de altarblommorna på fredagen, vår helg var det dessutom valfria blommor, så jag la till lite snyggt att de gärna fick vara i vitt o rosa, hehe!!
  • Igia

Har varit en sväng på IKEA idag och köpt lite filtar till stolarna ute och lite doftljus till toaletterna... Nu tror jag att vi har inhandlat allt som ska fixas här hemma. Läsk och sånt ska vi handla i Sundsvall på torsdagen innan...

Vi kommer inte heller ha ngr blommor i kyrkan, I den kyrka vi ska vara är det blått tak över altaret så det passar oss alldeles utmärkt

• emertin

Nu ringer min blivande till en kompis som inte svarat på inbjudan, och tydligen kommer han inte...... Kan man inte ringa och tala om det då?!?! Ska man som brudpar behöva ringa och fråga om folk kommer eller inte!?

Knäppa människor

• september2009bröllop

Dåligt måste jag säga...

emertin skrev 2009-08-28 18:35:59 följande:
    Nu ringer min blivande till en kompis som inte svarat på inbjudan, och tydligen kommer han inte...... Kan man inte ringa och tala om det då?!?! Ska man som brudpar behöva ringa och fråga om folk kommer eller inte!?Knäppa människor
    Idag kom våra vigselprogram som vi beställde i tisdags.. De blev jättebra så jag är hur nöjd som helst.. Sen har vi hämtat våra ringar.. Sambons ring blev fel så de ska rätta till den efter bröllopet för den hinner inte till smeden och tillbaka.. Våra f-ringar va matta från början med de har försvunnit med tiden och blanka skåror i den.. nu hade allt mattats.. dvs även skårorna.. va nog inte tillräckligt tydlig när ja lämnade in dem..
  • emertin

september.... jag ska hämta min ring på måndag, har ringt dom och bett dom lägga till info men det syns inte på hemsidan att dom gjort det så jag är lite orolig för att min ring ska vara fel också.

• Cookie27

Vi kommer att ha blommor i kyrkan men det är för att min farmor ville fixa det. Hon tycker att det blir så vackert och att då får alla njuta av det på gudstjänsten på söndagen också. Så då blir det rosa och vita blommor :) Men jag tycker inte det är nödvändigt överhuvudtaget för det är så vackert i alla kyrkor.

• emertin

Vi är allergiska både jag och min blivande så det är nog bra ju mindre blommor det är Min systerdotter ska strö rosenblad i tyg i altargången innan vi går in. Eller hälla dom i en liten hög beroende på vilket humör hon är på

• bellrik

Det är ett barndop före vår vigsel så jag vet inte hur kyrkan är pyntad, har dock fått reda på att hela kyrkan är klädd med byggställningar så : "jag hoppas ni inte tänkte fotograferas på kyrktrappan" Klart vi vill bli fotade på kyrtrappan, det brukar man väl göra, grymt besviken! :(

• emertin
    bellrik skrev 2009-08-28 19:39:14 följande:
    Det är ett barndop före vår vigsel så jag vet inte hur kyrkan är pyntad, har dock fått reda på att hela kyrkan är klädd med byggställningar så : "jag hoppas ni inte tänkte fotograferas på kyrktrappan" Klart vi vill bli fotade på kyrtrappan, det brukar man väl göra, grymt besviken! :(
    Å så tråkigt
  • bellrik

Ja verkligen!
    Inte alls roligt måst jag säga men med alla våra motgångar under denna bröllopsplaneringen kan inte äktenskapet bli annat än bra, som kompensation menar jag :)

Svar på tråden September 2009 del. 5