• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Tindre

Herrejösses va det skriv i den här tråden! Kul!

Jag har hunnit köpa nagel-lagnings-kittet men inte prova. Rapport kommer imorgon.

Jag ska ha ett "blomarband" på mig och ett pärlorhalsband från farmor runt halsen. Floristen tyckte att det skulle bli en utmaning så i bästa fall får jag armbandet. Annars har kära mor lovat att låna ut något fint. Hål i örona har jag inga och tiara eller slöja is a nono. Kanske att jag kan sträcka mig till några pärlor i håret.. Jag är jeanstjej till vardags så jag vill inte piffa mig allt för mycket. det ska fortfarande vara M&M som gifter sig. Inte ken och barbie. Nu menar jag inte det som någon kritik till er som vill ha "hela kittet" bara det att för mig skulle det bli för mycket.

Svensexa på lördag. Pojkarna ska komma instormandes halv nio så det gäller ju att vara påklädd.

• TesshjärtaFred

Dagens besked om klänningen är att de ska skicka den den 28:e, vilket är i morgon. Men lite tur är den här på måndag, och förhoppningsvis behöver jag inte göra så mycket ändringar på den. Har dock gått ner 6 kilo sen måttagning så hon kanske får ta in den lite. Men det ska vara lugnt har hon sagt. Håll tummarna!

• Igia

Vad skönt. Då hoppas vi på det!

TesshjärtaFred skrev 2009-08-27 15:14:55 följande:
    Dagens besked om klänningen är att de ska skicka den den 28:e, vilket är i morgon. Men lite tur är den här på måndag, och förhoppningsvis behöver jag inte göra så mycket ändringar på den. Har dock gått ner 6 kilo sen måttagning så hon kanske får ta in den lite. Men det ska vara lugnt har hon sagt. Håll tummarna!
  • carolaj83

TesshjärtaFred -håller verkligen tummarna för dig nu

• emertin

Thildamy - Jag skulle nog också föreslå armband istället för halsbandet, om du inte väldigt gärna vill ha det förstås. Hur ser din klänning ut?

Jag har väldigt mycket stenar och glitter och grejer på livet så det kan bli lite för mycket med halsband för mig så jag funderar på att skippa det helt. Armband använder jag aldrig så det blir det inte heller. Hoppas att buketten ska kompensera för det

• emertin

TesshjärtaFred - Då ska du se att det ordnar sig! Om Mejan har sagt att hon hinner få den färdig så får hon säkert det. Huvudsaken är ju att du har möjlighet att åka dit och prova den.

• emertin
    Cookie27 skrev 2009-08-27 12:12:32 följande:
    Nu har jag satt in en annons i lokaltidningen där vi ska gifta oss (och där jag är uppväxt) att vigseln är den 5/9 kl 15 :)Jag skulle inte gjort det om vi hade gift oss i Stockholm men nu gör vi det för att folk hemma på byn tycker det är så kul med vigsel.
    Härligt med annonsen, har du skrivit att alla är välkomna till kyrkan?
  • thildamy

klänningen och tiaran finns i mitt galleri

emertin skrev 2009-08-27 19:58:45 följande:
    Thildamy - Jag skulle nog också föreslå armband istället för halsbandet, om du inte väldigt gärna vill ha det förstås. Hur ser din klänning ut?Jag har väldigt mycket stenar och glitter och grejer på livet så det kan bli lite för mycket med halsband för mig så jag funderar på att skippa det helt. Armband använder jag aldrig så det blir det inte heller. Hoppas att buketten ska kompensera för det
  • Cookie27
    emertin skrev 2009-08-27 20:00:15 följande:
    Härligt med annonsen, har du skrivit att alla är välkomna till kyrkan?
    Nej, men det brukar folket där hemma förstå när det kommer en annons :)
  • Ellani

Idag har vi sett våra ringar färdiga. Åhh, vill hämta hem dem o sätta på fingret Helt underbara!!!
    Provsmakat tårtor, vart i kyrkan o kollat läget, beställt mer blommor till kyrkan, pysslat o fixat vigselprogram iaf på datorn
    (köpt en ljuvlig rosa tripptrapp stol till dottern)
    Fått gjort massor, känns skönt! Men det är ju lååångt kvar till 5e sept, är ju först nästa månad!

Svar på tråden September 2009 del. 5