• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • TesshjärtaFred

Senaste nytt om klänningen: De har inte skickat den i dag som de skulle för de var tvungna att tvätta den. Alltså seriöst, nu börjar jag bli jävligt trött på de här skojarna.
    De skulle skicka den i morgon i stället tydligen. Är det så att det blir något mer strul nu tänker jag verkligen ryta ifrån.

Annars har jag fått gjort en hel del i dag. Har gjort ansiktsbehandling, hämtat våra förlovningsringar som var inne på puts och rodiering, köpt örhängen, köpt en väska och köpt gästbok.
    Jag skulle till min frisör också men han hade lyckats dubbelboka! En annan tjej som också hette Therese som skulle gifta sig i morgon (vad är oddsen liksom) som också skulle göra klipp och färg. Eftersom hon skulle gifta sig i morgon kunde hon ju inte ta någon annan tid. Så jag fick snällt komma dit i morgon kl 17, vilket pajjar hela min planering inför min ena tärnas 30-års fest i morgon. Men vad ska man göra, jag måste ju klippa och färga liksom.

• kärleken är evig

hej hej! jag är oxå en septemberbrud...gifter mig 4sep gaaah det är bara en vecka kvar nu.Nu börjar det pirras är mest nervös hur vädret kommer bli eftersom vi skall vigas och ta fotona ute!

• carolaj83

emertin-6 bitars(tror jag) men den känndes större, betalade 50:-

• StillÅ

En vecka kvar och jag har inte skrivit ut kyrkobladen än (det gör jag imorrn). Det finns ingen mick i festlokalen och så ska vi organisera alla prylar i olika påsar + handla det sista (kaffe, te, godis, vindruvor)...

...säkert en massa annat som kommer upp men det känns så kul att DAGEN snart är här!!! Jag är så glad o nöjd med all hjälp vi får :)

Kram på er alla septemberbrudar. Snart börjar det!

• Rebellen75

Idag kom vår Hindersprövning tillbaka OCH vi får gifta oss med varandra Jippi :D

Ska till frizzan på mån och göra provuppsättning + klipp och färg. Hela 3 timmar räknar hon att det ska ta. Jag vet fortfarande inte hur jag vill ha håret men vi hittar nog på något.

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-08-28 20:57:18 följande:
    emertin-6 bitars(tror jag) men den känndes större, betalade 50:-
    Oj så billigt!!! Ska ringa och höra med bageriet om vi också kan få köpa en lite billigare....
  • gosbruden
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-28 20:00:14 följande:
    Senaste nytt om klänningen: De har inte skickat den i dag som de skulle för de var tvungna att tvätta den. Alltså seriöst, nu börjar jag bli jävligt trött på de här skojarna. De skulle skicka den i morgon i stället tydligen. Är det så att det blir något mer strul nu tänker jag verkligen ryta ifrån.
    Vad trist att höra om klänningen, det löser ska du se.. Håller alla fingrar och tår för att det ska gå vägen för dig :)

Just nu är det tomt i vårt hus.. sambon är kidnappad, utklädd till spindelmannen :) vilken goding han blev i den där kostymen haha..
  • september2009bröllop

sambon sover men vilken sekund som helst kommer hans vänner storma in här Är lite spännande just nu....

• gosbruden

Ja, jag vaknade vi 6 imorse och bara väntade på att grabbarna skule dyka upp. Och jag hade lyckats lura i min sambo att jag inte hade en aaaaaaning om när de skulle komma :) jag var alldeles pirrig tills de dök upp :) han blev riktigt chockad!

• september2009bröllop

min me! Han bara.. men men jag har ju massa planer för idag.... HAHAHA Trodde de va kört när han hade sett en lapp hemma hos hans brorsa men uppenbarligen kopplade han inte att de va hans svensexa... Undra om han blir arg sen när han märker att han ska kläs ut till pudelrockare Jag har sovit jättekasst i natt för vi har ingen klocka i sovrummet så jag hade inte en aning om när de skulle komma.. låg och lyssna hela tiden efter en nyckel i dörren... ena gången när jag gick upp och kollade vad klockan va så va den bara 3

Man lär ju sova precis lika dåligt nästa fredag! Nästa lördag är det dags!! Spännande till tusen!

Svar på tråden September 2009 del. 5