• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • TesshjärtaFred

Förstår att det känns trist Emertin.
    Det är en grej som jag och min blivande har reflekterat över, att folk verkar vara så obrydda.
    Alltså, man köper ju en tjänst av folk, och då förväntar man sig att de ska vara engagerade i en. Men vi har upplevt att folk inte alls är det. Det är mer, jag har så mycket nu så jag får ringa tillbaka och den tonen. Trist!

• Rebellen75

Idag har jag varit hos frizzan och gjort provuppsättningar, tror det blir bra. Nu satte hon bara upp lite slarvigt. Färgade även håret mörk. Tycker det är jättefin färg uppe på huvudet men den känns lite blaskig i längderna. Få se vad jag tycker i slutet på veckan när jag har tvättat det några gånger. Har alltid haft fler olika färger i håret och nu är det en färg, hon sa att mina gamla slingor kommer lysa igenom sedan. Vi får se.

Köpte mig ett par skor idag oxså, men den ena oprovade skon kändes trång när jag kom hem. Glömde helt bort att prova den i butiken. Provade flera par.

• Ellani
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-31 13:37:02 följande:
    Thildamy, det funkar inte eftersom man måste vara medlem för att kunna kolla och dessutom tror jag inte att man kan dela listor. Det jag gjorde, bara för er - trots att jag är apstressad, var att skriva av hela ituneslistan i ett worddokument och kopiera in här.
    Jag kunde inte få fram listan, stod att de inte hittade länken. Spotify öppnades o tlade om att inte länken hittades. Men man KAN dela listor, men jag vet inte hur, har med fått för mig att det är till att skicka sådär.
  • Igia

Provade oxå men Spotify kan inte hitta länken... Har ingen aning om hur man gör....

Jag har lite låtlistor som jag fått av andra. Kan klistra in här om ni vill. Vi har gjort om en men vill ni så klistrar jag in båda....

thildamy skrev 2009-08-31 13:25:42 följande:
    open.spotify.com/user/miklab/playlist/brollop...
  • Sanniis

Tack snälla ni som delade med er av era låtlistor!!

Fick lite tråkigt besked igår, ev så är det 6 av gästerna som inte kommer på bröllopet... och vi som redan har ett så litet bröllop, nu blev det genast ännu mindre

Fast det är inte helt klart ännu hur det blir.

Känns bara så jobbigt med bordsplacering och allt som vi beställt och så. Dessutom känns det som att det blir ett för "överarbetat" bröllop med så lite gäster...
    Är nog mycket bröllopsnerver som spökar också, är väl därför jag känner så.

Nåja, det viktigaste är att det blir vi två och att jag får den underbaraste man jag kan tänka mig!!

• carolaj83

det här med presenter håller jag på att bli galen av!

vill ju ge nått fint till dom som hjälpt till men får inte kosta för mycket

• Ellani
    Sanniis skrev 2009-08-31 17:54:07 följande:
    Tack snälla ni som delade med er av era låtlistor!! Fick lite tråkigt besked igår, ev så är det 6 av gästerna som inte kommer på bröllopet... och vi som redan har ett så litet bröllop, nu blev det genast ännu mindre Fast det är inte helt klart ännu hur det blir. Känns bara så jobbigt med bordsplacering och allt som vi beställt och så. Dessutom känns det som att det blir ett för "överarbetat" bröllop med så lite gäster... Är nog mycket bröllopsnerver som spökar också, är väl därför jag känner så.Nåja, det viktigaste är att det blir vi två och att jag får den underbaraste man jag kan tänka mig!!
    Tråkigt, ja 6 st märks ju att de är borta! Är de sjuka? Hur många kommer ni vara, enligt ursprungsplanen?
  • Sanniis
    Ellani skrev 2009-08-31 18:48:22 följande:
    Tråkigt, ja 6 st märks ju att de är borta! Är de sjuka? Hur många kommer ni vara, enligt ursprungsplanen?
    Nån är sjuk och en familj har ev fått förhinder. Men pratade med min mamma idag och hon sa att ingenting var klart än, så jag skulle inte ta ut något tråkigt i förskott

Enligt ursprungsplanen ska vi vara 42 personer.
  • Trudilutt

Skriv ett fint presentkort på en trerättersmiddag hemma hos er

Eller skriv på en lapp:

- Den X/X händer något stort. Ni ska stå beredda på er trappa med en väska packad för en aktiv dag.

Så postar du lappen till de innan bröllopet.... Sen har du dukat upp en picknick till de eller bjuder de på middag...

Fast det kanske bara funkar om det är nära vänner...

carolaj83 skrev 2009-08-31 18:10:47 följande:
    det här med presenter håller jag på att bli galen av!vill ju ge nått fint till dom som hjälpt till men får inte kosta för mycket
  • thildamy

jag har köpt presenter till min tärna min svägerska som hjälper till vid bröllopet och ett till mig

jag köpte halsband av en kompis hon gör dom själv..

hon stansar in i dom... har tagit 2 st med carpe diem och 1 st med barn namn..

det är en läderrem till "halsbandet" och sen är det ett hjärta i 925.. och sen hänger det 2 st brickor i 925.. som hon stansat på

Ska fota dom och lägga i galleriet när dom kommer till mig på lördag...
    hon gör fler vid intresse
    betalade 450kr för alla 3 !!! det tycker jag e ok

ang.spotify så finns det en tråd för att dela spotify listor och jag fattar inte hur dom lyckats men ska undersöka det!!

9dagar kvar och super nojjigt inre stressad men det går väl över

Svar på tråden September 2009 del. 5