• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Sjuttiosexan

Men vad är det för fel på folk som osa:r att de kommer och sedan ringer en vecka innan och säger att de inte kan?! Jaaaa men det blir ju jäääättekul nu när festprogrammen och stor karta över bordsplaceringen tryckts. Jag är överbridezilla nu men jag känner för att ringa upp dem och tala om för dem att de inställer sig och ser glada ut tills middagen är över! Grr..

• emertin
    Igia skrev 2009-08-31 14:59:53 följande:
    Emertin: förstår det. Kan du inte få prata med nån annan där och säga till om hur hon har betett sig?
    Min syster ville ha telefonnumret och ringa och skälla på dom.
  • carolaj83

idag ringde en kompis o sa att jag skulle ha väska packad vid ytterdörren ikväll....

hjälp nu blev jag typ rädd o nervös på riktigt, öhhhh....mina favo kläder ligger smutsiga i tvätten

vet ju inte om dom kommer imorgon eller till helgen....
    ska bli spännande o se vem som ska ha lilltjejen om de blir imorgon öhhhh....fattar verkligen noll just nu

• Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-08-31 20:41:16 följande:
    Min syster ville ha telefonnumret och ringa och skälla på dom.
    Ge henne det! Folk får inte bete sig hur som helst.. Jag är på hugget idag ;)
  • Sjuttiosexan

Carola83 det luktar möööhippa Jag tror de har allt ordnat med lilltjejen, du behöver nog inte oroa dig ;)

• Ellani
    Sjuttiosexan skrev 2009-08-31 20:35:10 följande:
    Men vad är det för fel på folk som osa:r att de kommer och sedan ringer en vecka innan och säger att de inte kan?! Jaaaa men det blir ju jäääättekul nu när festprogrammen och stor karta över bordsplaceringen tryckts. Jag är överbridezilla nu men jag känner för att ringa upp dem och tala om för dem att de inställer sig och ser glada ut tills middagen är över! Grr..
    Så gör man bara inte! Har man tackat ja så har man. Punkt!
  • Ellani
    carolaj83 skrev 2009-08-31 21:19:02 följande:
    idag ringde en kompis o sa att jag skulle ha väska packad vid ytterdörren ikväll....hjälp nu blev jag typ rädd o nervös på riktigt, öhhhh....mina favo kläder ligger smutsiga i tvätten vet ju inte om dom kommer imorgon eller till helgen....ska bli spännande o se vem som ska ha lilltjejen om de blir imorgon öhhhh....fattar verkligen noll just nu
    Åhh, spännande!
    Du ska se att de löst det med lillan! Min första tanke när folk stormande in här på morgonkvisten var samma tanke! Men längst bak stod mina föräldrar...
    De tog mannen på svensexa samtidigt, så först tänkte jag om det blir jag eller Erik som tar Iris med oss. Men de hade ju tänkt på det - såklart!
  • Mirfak

Hej tjejer!
    Det är väldigt nära för en massa av oss nu! Jag känner mig nöjd att det är en bit bort fortfarande, men tiden ticka på nu :)

I lördags fick jag min möhippa! Det var jätteroligt! Dom klädde ut mig till pirat, drog ner mig på stan och jag hade några uppdrag att lösa. Sen hem till en kompis för fika, ostbricka och vin. Efter det massage :)
    Dom tog ut mig på restaurang och vi åt alla jättegod mat. Sen ut på Matfesten som var här i stan där vi sammanstrålade med lite fler vänner... Fortsatte på ett uteställe, sen klättrade vi lite träd i parken och avslutade det hela med att bada i älven. Jag kom hem strax före 5 på morgonen...

Det blev lite väl mkt vin för mig, jag får fortfarande lida för det... har skrubbat upp knäet så pass att jag knappt kan gå nu :/ Tack och lov för att hippan var så pass långt från bröllopet!

• Trudilutt

Åh! Va roligt för er som har blivit hippade! Jag börjar ana att det inte blir någon hippa.

Har 3 lördagar kvar till bröllopet, och jobbar alla 3...

Den som lever får se..

• Rebellen75
    Trudilutt skrev 2009-09-01 07:00:56 följande:
    Åh! Va roligt för er som har blivit hippade! Jag börjar ana att det inte blir någon hippa. Har 3 lördagar kvar till bröllopet, och jobbar alla 3... Den som lever får se..
    Du blir hippad, man behöver ju inte ta dig på en lördag. Det är bara att vara beredd varje dag
Svar på tråden September 2009 del. 5