• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Trudilutt

Skönt Tess!!! Har tänkt på dig på jobbet idag

• emertin
    Igia skrev 2009-09-02 09:56:08 följande:
    Igår började vi undra över våra placeringskort som aldrig kom nån gång. Beställdes 27/7... Mailade dit och frågade och då får vi till svar att betalningen inte gått igenom. MEN inte att de hör av sig och säger det så man kan fixa till det inte. Nu hinner vi inte få de till den 19:e så måste leta nya
    Fy så taskigt!! Att dom inte är mer intresserade av att behålla sina kunder.... hoppas att det löser sig.
  • Sanniis

Igår fick vi hem en beställning från kortdesign.se. Det var våra festprogram, såpbubblor och placeringskort. Vi är sååå nöjda med alla trycksaker från kortdesign, det är verkligen jättefint!! Och bra service har vi haft också.

Ikväll ska vi till restaurangen och dubbelkolla allt. Sen har vi lite småsaker kvar, men känns som att det mesta är under kontroll!

Borde sätta igång och sola egentlige, men drar mig för att sola solarium. Hur gör ni andra? Har ni kvar solbrännan från sommaren?

• emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-09-02 15:04:08 följande:
    Det gick jättebra! Den var verkligen superfin. Måste tas in på några ställen men det skulle hon fixa. Sen var det ett släp som jag egentligen inte vill ha (hon verkar inte ha fattat hur jag menade trots att jag förklarat typ 70 ggr), men det är inget långt släp och hon skulle fixa så jag kan knyta upp det, så jag hoppas att det blir bra ändå. Jag orkar liksom inte bry mig känner jag, och jag tror inte att hon skulle hinna fixa det också. Så det får bli som det blir helt enkelt.
    Skönt att den var fin, trist med släpet, det är så tröttsamt med folk som inte fattar hur man menar och inte ser till att dom frågar om tills dom förstår.... Hoppas att det blir bra med alla ändringar och att den är som du tänkt dig.
  • emertin

Idag har dom ringt två ggr angående ringen och jag tror att vi förstår varandra, det känns så i alla fall.

Hoppas att ringen ska hinna bli klar med tanke på att dom verkar ta tag i det redan idag.

Var lite tveksam till att beställa ringen från början så jag hoppas verkligen att den blir jättefin när den äntligen är klar.

• thildamy

Nu har dom tagit gubben på svensexa

unnar han verkligen det !!! Men har varit lite sur på killarna eftersom det är precis i dag 1 vecka kvar och min m2bs enda lediga dagar som vi ska hinna fixa massor på... det e inte bara bröllopsbestyr utan hela släkten börjar anlända på lördag inför bröllope,
    och nu kommer gubben få en trevlig kväll såklart men imorgon ja ni vet ju hur det är då ligger han
    jag har dessutom inget körkort så därför känner ja lite....

Men iaf.. solbrännan har lagt sig med bikinibanden finns kvar funderade på spray tan men vad tror ni funkar det? jag har aldrig provat..

Svininf. gör mig så nojjig... vi låg för ca 2veckor sen hela familjen i influensa och känner fortf. av lite grann och minsta tösen har sån hosta och ont i huvudet dessutom har båda astma så dom e ju utsatta och läste i tidningen igår och idag att 8 st har insjuknat här i Sundsvall
    JAg e inte orolig för att få influensa men orolig på vad som händer när man får den... kommer vi överleva??? jag är ju rädd för döden så det är det som skrämmer mig.

oj nu blev det långt inlägg

• Sanniis
    thildamy skrev 2009-09-02 16:02:37 följande:
    Men iaf.. solbrännan har lagt sig med bikinibanden finns kvar funderade på spray tan men vad tror ni funkar det?
    Jag har en "soldusch"- tid inbokad ett par dagar innan bröllopet, men vet inte om jag vågar prova det. Funderar på om jag inte borde sola solarie några gånger istället...
  • emertin

Jag ska sola solarium en gång innan tänkte jag. Men jag är aldrig brun så jag tror att det kommer se konstigt ut om jag solduschar eller något liknande.

• Igia

Vad skönt Tess!!!

Jag kommer att sola solarium. Har lite bränna kvar men vill ha lite mer.

Har sprayat mig ngr gånger förut men kommer inte göra det till bröllopet av 2 anledningar.

1) De jag har provat har färgat av sig när man blir varm och svettig och det blir jag lätt.

2) De får det aldrig fint på händer och fötter. Blir flammigt och inte så roligt då vänster handen kommer stå i mkt fokus... Man ska ju inte duscha på 12-24h efter en sprayning, men händerna tvättar man ju tidigare för man går på toa osv...

Ikväll ska vi iväg till min danslokal och träna vals. Det ska bli roligt och få sambon att dansa lite

• carolaj83

solningen är nog det enda jag inte tänker bry mig om

Svar på tråden September 2009 del. 5