• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • delirious

här vankas det också svensexa för min m2b, men vi ska göra massa ärenden på stan och dom ska hämta honom där...Kruxet blir bara att jag ska messa min bror så fort vi byter affär, så dom vet vars vi är :) Jag vet nämligen inte exakt när dom tar honom (vet nog inte dom heller)...åh är så nervös att jag ska försäga mig...

• Sanniis

Nu är ni gifta 5 dagens brudar!! Såå roligt för er! Hoppas att dagen varit underbar och att kvällen blir lång och härlig!

• Trudilutt

Igår blev jag hippad! En underbar dag med äventyrsbana, uppdrag på stan, linedance, spabad och utgång på kvällen! Utmärkt enligt min smak

Åh!!! Va spännande nu är ni fruar endel Vi vill höra ALLT!

• Sjuttiosexan

Åååh vilken fantastisk dag det var igår! Vi har helt underbara vänner och allt blev så himla lyckat, ett riktigt minne för livet!

Hoppas alla gårdagens brudar fick en lika härlig dag som jag och min man (weeeee!) Till er som är kvar säger jag slappna av, var närvarande och bara njuuut i fulla drag! Det är helt underbart att gifta sig!

• Trudilutt

Låter UNDERBART!!! Jag är såååå nyfiken på hur VÅR bröllopsdag kommer bli...

Sjuttiosexan skrev 2009-09-06 10:02:35 följande:
    Åååh vilken fantastisk dag det var igår! Vi har helt underbara vänner och allt blev så himla lyckat, ett riktigt minne för livet!Hoppas alla gårdagens brudar fick en lika härlig dag som jag och min man (weeeee!) Till er som är kvar säger jag slappna av, var närvarande och bara njuuut i fulla drag! Det är helt underbart att gifta sig!
  • Trudilutt

UPPDATERING:

9 sept ~ 3 dagar kvar ♥
    thildamy
    minihopp
    MaLevi
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept ~6 dagar kvar ♥
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept ~13 dagar kvar ♥
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak
    stl48
    tösabita
    trallandejänta
    fiaojonny
    kennethsdotter
    katarina1984
    baybee80
    Tindre
    Mollywe

26 sept ~20 dagar kvar ♥
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious
    emertin

GIFTA ♥

cookie 27
    sjuttiosexan
    noodi
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K
    Leese

• alltidvi

Stort grattis till alla nyblivna fruar!

• MyochErlend

Ja STORT GRATTIS till alle er nyblivna fruar :D
    Min mage pirrar konstant nu och jag är förundrad över det adrenalinet som jag går på just nu... Sover väldigt lite men är ändå pigg, aktiv och bara glad..

Nej inte bara glad... har vart sur och ledsen en del också.. det går väldigt upp och ner...

Ikväll kommer min älskling hem efter en helg borta i Bergen...
    Hurra !!!

Nu ska jag gå ut på balkongen och försöka få lite färg :)

Nyfiken på att höra tips och historier från gårdagen !!

Stor kram!

• FiaoJonny

Grattis alla nygifta, hoppas att allt gått fint!! Härligt med bra väder också för de som gifte sig i Sthlm.

Jag hade min möhippa igår och den var alldeles perfekt! 0830 så får jag en tuta i öronen som väcker mig. Då står 12 tjejer runt sängen och en bricka med champagne.

Sen på med ögonbindel och snurra runt i hemorten. Upp till en kompis och äta frukost (croissanter :D). Dags för utstyrsel! Jag fick en skitsnygg klänning, kort som fan. Ska lägga upp bilder senare. Sen fick jag en papperslapp att hänga om mig där en omarbetad text till "Tingeling" stod samt prisförslag för olika uppgifter.

Åkte senare tåget till Södra station. Fick gå igenom tåget och sälja tingeling. Fick ihop en del i alla fall :D! Sen gick vi genom hela söder, men där var folk mer snåla. Visade sig att en kompis mamma hade fixat lunch uppe i hennes våning åt oss. Hon hade dukat så fint och fixat med champagne och rubb och stubb :). När vi hade ätit där och skålat och haft oss åkte vi vidare till drottninggatan där vi gick in på sexshopen Pistill och fick en "sex-workshop" eller vad man ska kalla det. Superskoj!

På med ögonbindeln och vidare i en bil. Väl framme fick jag gå ner under jorden. Skulle få spela in en sång :D. Det blev "En sån karl", ååååh va roligt det var!!!

Efter det drog vi vidare till Patricia där vi åt och sålde vidare på Tingeling. Vid 00-tiden fick jag gå upp på scenen och sjunga Sånt är livet med bandet haha. Det är tur att man vågar bjuda till lite :). Superskoj i alla fall. Sen sålde jag på och festade natten lång. Kom hem vid 05 imorse och mår idag som jag förtjänar haha!

Jag önskar att alla kunde få en så bra möhippa som jag fick. De hade verkligen tänkt på allt! :)

Svar på tråden September 2009 del. 5