• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Tindre
    katarina1984 skrev 2009-09-06 16:56:10 följande:
    okej alla tjejer, vet fortfarande inte vad vi ska ha för utgångsmarsch i kyrkanhjälp mig. Vad har ni valt?
    Vi ska ha musiken från Änglagård - andra sommaren, temat till den. En kompis till oss ska spela och när han spelade upp den hemma hos oss för att vi skulle få höra på resultatet började jag nästan böla på plats. Så den rekomenderar jag! Glad modern med lite inslag av "brudmarch"

Och visst är det löjligt att vara nervös emertin, men ändå tänker man att kanske kanske så spårar något ur? Något man känner sig löjlig i att göra men bjuder på för att det är hippa.. Men, som sagt, jag oroade mig i onödan.

Tess - Vi ser fram emot att få se lite bilder från bröllopet! Härligt att allt blev bra.
  • thildamy

UPPDATERING:

9 sept ~ 2dagar kvar ♥
    thildamy
    minihopp
    MaLevi
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept ~5 dagar kvar ♥
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept ~12 dagar kvar ♥
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak
    stl48
    tösabita
    trallandejänta
    fiaojonny
    kennethsdotter
    katarina1984
    baybee80
    Tindre
    Mollywe

26 sept ~19 dagar kvar ♥
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious
    emertin

• Igia

Grattis alla nyblivna fruar!!!

Vi var på bröllop i lördags och det var riktigt roligt! Jättefina var brudparet och en kanonmiddag!!

Satt igår och höll på med placeringskorten. Blev lite mer pyssel än jag tänkt mig men men

• emertin
    Tindre skrev 2009-09-07 07:29:55 följande:
    Vi ska ha musiken från Änglagård - andra sommaren, temat till den. En kompis till oss ska spela och när han spelade upp den hemma hos oss för att vi skulle få höra på resultatet började jag nästan böla på plats. Så den rekomenderar jag! Glad modern med lite inslag av "brudmarch"Och visst är det löjligt att vara nervös emertin, men ändå tänker man att kanske kanske så spårar något ur? Något man känner sig löjlig i att göra men bjuder på för att det är hippa.. Men, som sagt, jag oroade mig i onödan. Tess - Vi ser fram emot att få se lite bilder från bröllopet! Härligt att allt blev bra.
    Jag oroade mig också i onödan, det var verkligen en fantastisk dag!!!

Vi ska också ha änglagård, min syster var klasskamrat med kompositörens dotter så det är lite för att hedra honom tänkte vi.
  • emertin
    Igia skrev 2009-09-07 09:00:55 följande:
    Grattis alla nyblivna fruar!!!Vi var på bröllop i lördags och det var riktigt roligt! Jättefina var brudparet och en kanonmiddag!!Satt igår och höll på med placeringskorten. Blev lite mer pyssel än jag tänkt mig men men
    Jag ska börja så smått med placeringskorten idag, bävar lite för jag förstår att det kommer vara mer pyssel än jag egentligen har tid med.... men men det blir nog bra
  • delirious

vi kommer ha änglagård som ingångsmarsch :)

• Igia

Vi har änglagård ut och Drottningholm in.

• bellrik

Hej Alla!!

Nu är jag fru!!
    En helt fantastisk dag! Tror jag i alla fall, just nu är allt i ett töcken och minnena kommer sakta till mig!
    Jag var helt lugn de sista dagarna, så lugn att min frisör började oroa sig, fanns inte mycket att oroa sig för. Alla gäster verkar supernöjda maten var bra, bandet var perfekt. Det var mycket dans skratt och en del lyckotårar. Vi hade hur många tal som helst och våra bakelser var helt fantastiskt goda och min make är världens bästa. Min ring sitter som en smäck, min hemtillverkade koaff blev bra, allt var helt enkelt perfekt, trots att det regnade från och till hela dagen! Stort lycka till, till er som gifter er snart och jag hoppas att er dag blir lika perfekt som vår var och till alla nygifta hoppas att er dag blev precis som ni önskat!

• september2009bröllop

Hej alla Här kommer nästa fru...

Dagen va helt underbar.. Men tiden i kyrkan kändes som den gick otroligt fort... Min systerdotter sjöng en sång och spelade gitarr.. Sååå fint.. När man stod i kyrkan tänkte man jag klarar det här.. jag kommer inte börja tjuta och så kollar man på nån av gästerna eller mannen så bränner det till... Lyckan när man står där uppe är enorm!! Sminket och håret blev helt perfekt och vädret va på vår sida.. Lite duggregn precis innan vi skulle in i kyrkan och sen vräkte det ner och åskade under middagen men vad gjorde det då

Festen va jättelyckad och jag ser fram emot att se alla bilder (vi har inte sett några än) och filmen när alla tjejer står och dansar macarena i varenda vändning landade jag på klänningen

Maten va helt fantastiskt god och tårtan va jättefin..

Nu är vi nyss hemkomna från Varbergs kurort där vi varit och rott om oss själva lite gran..

Precis som Bellrik hoppas jag alla kvarvarande brudar får en lika fin dag som oss!

• september2009bröllop

Stort grattis bellrik till att nu blivit fru!

Svar på tråden September 2009 del. 5