• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • katarina1984

okej alla tjejer, vet fortfarande inte vad vi ska ha för utgångsmarsch i kyrkan
    hjälp mig. Vad har ni valt?

• gosbruden

Vi ska ha brudmarsch från frösön.

Tyckte också att det var svårt att välja men vi använde oss av www.kyrkomusik.se när vi skulle välja, som så många andra! :)

• delirious

vi har "all you need is love" med beatles som utgångsmarsch

• Fjällstjärna

Grattis alla och lycka till!, jag är med den 26e Är det bara jag som känner mig lugn?

• emertin
    FiaoJonny skrev 2009-09-06 14:17:54 följande:
    Grattis alla nygifta, hoppas att allt gått fint!! Härligt med bra väder också för de som gifte sig i Sthlm.Jag hade min möhippa igår och den var alldeles perfekt! 0830 så får jag en tuta i öronen som väcker mig. Då står 12 tjejer runt sängen och en bricka med champagne. Sen på med ögonbindel och snurra runt i hemorten. Upp till en kompis och äta frukost (croissanter :D). Dags för utstyrsel! Jag fick en skitsnygg klänning, kort som fan. Ska lägga upp bilder senare. Sen fick jag en papperslapp att hänga om mig där en omarbetad text till "Tingeling" stod samt prisförslag för olika uppgifter.Åkte senare tåget till Södra station. Fick gå igenom tåget och sälja tingeling. Fick ihop en del i alla fall :D! Sen gick vi genom hela söder, men där var folk mer snåla. Visade sig att en kompis mamma hade fixat lunch uppe i hennes våning åt oss. Hon hade dukat så fint och fixat med champagne och rubb och stubb :). När vi hade ätit där och skålat och haft oss åkte vi vidare till drottninggatan där vi gick in på sexshopen Pistill och fick en "sex-workshop" eller vad man ska kalla det. Superskoj!På med ögonbindeln och vidare i en bil. Väl framme fick jag gå ner under jorden. Skulle få spela in en sång :D. Det blev "En sån karl", ååååh va roligt det var!!!Efter det drog vi vidare till Patricia där vi åt och sålde vidare på Tingeling. Vid 00-tiden fick jag gå upp på scenen och sjunga Sånt är livet med bandet haha. Det är tur att man vågar bjuda till lite :). Superskoj i alla fall. Sen sålde jag på och festade natten lång. Kom hem vid 05 imorse och mår idag som jag förtjänar haha!Jag önskar att alla kunde få en så bra möhippa som jag fick. De hade verkligen tänkt på allt! :)
    Å va härligt det låter!! Jag var också och spelade in en skiva igår, var var du?
  • emertin

Grattis alla nyblivna fruar! Hoppas att ni alla fick en fantastisk bröllopsdag!

• Tindre

Jag har helt fantastiska vänner!
    Drogs ut från soffan och myset med blivande maken runt 10 rycket av elva utspökade tjejjer i full "lumpen" utstyrsel. Dagen bestod av krokimålning (så grymt härliga bilder på mig när ögonbindeln åker av och jag ser en naken karl framför mig ), krigslekar och pangpang i skogen, bastubad och mys, middag och avslutning på karaoke-bar. Härlig, roligt och helt underbart! Så rackarns nöjd och samtidigt skönt att "det är över" för jag var faktiskt lite nervös.

Så kom igen nu brudar - få höra hur er stora dag var!

• TesshjärtaFred
    delirious skrev 2009-09-06 17:19:27 följande:
    vi har "all you need is love" med beatles som utgångsmarsch
    Bra val! Vi hade det i går på vårt bröllop och det blev så sjukt bra. Vi hade delat ut kazoos så folk fick spela med.
    Är bara inne en snabbis för att säga att jag avundas er som har ert kvart. Det var heeeelt fantastiskt, och jag är så lycklig över dagen. Sticker i väg på mini-honeymoon i morhon men lovar att återkomma med rapport sen.
  • emertin

Tindre - Jag var också nervös inför möhippan, borde inte ha varit det eftersom det var min syster som höll i trådarna men jag kände mig pirrig i alla fall.

Hade inte den blekaste om att det skulle bli igår eftersom vi bokat tid med prästen så det var riktigt lyckat.

• Rebellen75

Kul att du äntligen blev hippad.
    Gubben fick sin svensexa i går. Blev fotad hos en fotograf som en grekisk gud. Fick läsa dikt på scenen mitt i stan, paitball, bada tunna, grilla kött och titta på fotollsmatchen, sedan krogen. 23.30 ringde han mig och ville att jag skulle hämta honom för då var han helt slut och saknade mig

Trudilutt skrev 2009-09-06 10:00:12 följande:
    Igår blev jag hippad! En underbar dag med äventyrsbana, uppdrag på stan, linedance, spabad och utgång på kvällen! Utmärkt enligt min smak Åh!!! Va spännande nu är ni fruar endel Vi vill höra ALLT!
Svar på tråden September 2009 del. 5