• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Igia

KAn nog inte hjälpa dig där. Tjejen som ska göra mina har hållit på i flera år och är dessutom en kompis till mig så jag litar helt på henne. har aldrig gjort nagar förut men har sett många av de hon gjort och de är såå fina!

Ta med en bild eller nåt och visa hur du vill att de ska se ut är nog mitt bästa tips.

emertin skrev 2009-09-03 22:55:21 följande:
    Jag har fått lite kalla fötter när det gäller att fixa naglar. Är det något speciellt jag ska tänka på? Den tjejen som jag bokat tid hos verkar inte ha gjort naglar så länge..... Lite rädd att jag ska bli missnöjd.
  • Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-09-03 15:06:05 följande:
    Det där med att eventuellt ställa in om det blir sjukdomar börjar bli verkligt för oss, min pappa ligger på intensiven
    Åh nej Emertin, så fruktansvärt! Inte att ni kanske tvingas in alltså, det är bara en liten detalj i det här sammanhanget. Jag önskar av hela mitt hjärta att din pappa blir bra snart! Kram!
  • Sjuttiosexan

Emertin mitt bästa tips när det gäller naglarna är att säga stopp direkt och fråga hur hon tänkt om du ser att något börjar se konstigt ut eller inte som du tänkt dig. Jag önskar att jag inte var så mesig när det begav sig :/ Men jag ska erkänna att jag börjat vänja mig nu :) Med två lager lätt genomskinligt lack så ser det rätt ok ut ;)

Nu är det fredag. Det betyder att vi som ska gifta oss på lördag gifter oss imorgon! Weeeeeee! Jag kommer aldrig kunna sova 8)

• thildamy

Grattis på bröllopsdagen till förste ut på lisatn
    kärleken är evig

5 sept ~ 1 dag kvar ,Grattis till er allihopa imorgon gäller det
    cookie 27
    sjuttiosexan
    noodi
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K
    Leese

9 sept ~ 5 dagar kvar
    thildamy
    minihopp
    MaLevi
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept ~9 dagar kvar
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept ~15 dagar kvar
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak
    stl48
    tösabita
    trallandejänta
    fiaojonny
    kennethsdotter
    katarina1984
    baybee80
    Tindre
    Mollywe

26 sept ~22 dagar kvar
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious
    emertin

• emertin
    Sjuttiosexan skrev 2009-09-04 00:10:23 följande:
    Åh nej Emertin, så fruktansvärt! Inte att ni kanske tvingas in alltså, det är bara en liten detalj i det här sammanhanget. Jag önskar av hela mitt hjärta att din pappa blir bra snart! Kram!
    Tack snälla, va gullig du är!!
  • Mirfak

Shit vad tiden går! Tack för den här nedräkningen, annars hade jag aldrig fattat det... Nu har vi en massa brudar som snart blir gifta, och Kärleken är evig gifter sig idag! Jag antar att de flesta som gifter sig imorgon är strängt upptagna med dukning osv nu?
    Jag ska göra färdigt festprogramet idag, skulle eg ut och beskära träd men det spöregnar ute... Bokar om den tiden till nästa vecka nån gång... ;)
    Jag har festprogramet att göra, tårta att beställa, sy fast ett band på paraplyet för att få det lite roligare. Det tror jag blir tillräckligt för idag :) Borde även gå in skorna under tiden jag gör det här :)

Emertin: Vad jobbigt för dig, en stor kram till dig!

• FiaoJonny

Hej på er brudar!
    Idag fick jag reda på att mannen min blir bortrövad på jobbet för svensexa :D. Fick även höra att de hade tankar på att ge honom en kurs i poledancing hahaha!

Jag råkar också veta att min möhippa är imorgon. Min arbetsledare frågade mig förra veckan om att byta dagar och kvällar och hej och hå. Så då fattade jag galoppen. Mitt marsvin ska på veterinärbesök idag och jag behövde låna nycklar av mamma, men det fick jag inte fast hon skulle inte bort eller så :P... Summa summarum blir att mina kära vänner har nycklar till lägenheten för morgondagen. Läskigt att veta vilken dag men inte när. Gäller att inte sova näck inatt med andra ord!

Ska på provuppsättning och provsminkning idag. Sedan är det jakten på morgongåvan som upptas.

Kram på er alla och lite extra särskilt till er som gifter er imorgon!

• alltidvi

Fick precis en väska + instruktioner och packlista levererat till jobbet! Väldigt pirrigt!!

• Tindre

Som vanligt är jag efter.

Skönt att det har löst sig med klänningen Tess! Du behövde inte oroa dig det minsta då min klänning var ut och in hos Mejan redan på måndagen. Alla ändringar fixades och nu är jag nöjd.
    Som alla andra håller jag såklart tummarna för er 5:e september brudar!

Möhippa ja, den kommer jag nog också drabbas av i helgen... Vet inte om det är bra eller dåligt. Men jag tror nog att det blir kul.

Så jag förväntar mig att få läsa om massor av kul hippor nästa vecka. Trevlig helg på er!

• Igia

Min klänning är äntligen klar. 2mån försenad men så fin Får två sjalar "som plåster på såren". Min kontaktperson på milly har varit helt fantastisk men måste säga att jag varit rätt irriterad på de att de inte fixat den klart tidigare, men men. Den hinner hem iaf och jag hinner göra ändringar om det behövs

Svar på tråden September 2009 del. 5