• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • TesshjärtaFred
    emertin skrev 2009-09-01 21:14:41 följande:
    Idag var jag och skulle hämta min vigselring... men jag är fortfarande utan både den och förlovningsringen för den behöll dom. Kan säga att det inte var många rätt dom hade gjort Fel modell, fel storlek, fel gravyr och fel passform..... Hoppas att dom har satt i rätt diamant men det är ju inte att ge sig sjutton på. Dom ska göra om hela ringen från grunden och kan inte lova att den är klar till vigseln, känns sådär måste jag säga...
    Men nej, stackars dig! Gud vad vi har motgångar allihop. Hur kan de göra så fatalt fel, det låter ju hur knäppt som helst?
    Jag ska prova klänningen i morgon kl 10 iaf. Fick en släng av nervositet förut eftersom hon sa att den var i silk, men jag mailade henne och hon försäkrade att det är sidentyg och hon skrev att hon just pressat den och att den är jättefin. Ska bli kul att se den i morgon!
  • emertin
    TesshjärtaFred skrev 2009-09-01 21:33:08 följande:
    Men nej, stackars dig! Gud vad vi har motgångar allihop. Hur kan de göra så fatalt fel, det låter ju hur knäppt som helst?Jag ska prova klänningen i morgon kl 10 iaf. Fick en släng av nervositet förut eftersom hon sa att den var i silk, men jag mailade henne och hon försäkrade att det är sidentyg och hon skrev att hon just pressat den och att den är jättefin. Ska bli kul att se den i morgon!
    Jag fattar nada, men samtidigt har jag känt mig på ganska länge att den skulle bli fel. Men att den skulle bli så här fel det kunde jag inte ens drömma om....

Skulle ju hämtat den igår men när jag ringde så höll dom på med den...... då hade dom haft den i två veckor!! Ja ja, det får lösa sig. I värsta fall får jag låna en ring av min mamma har hon lovat.
  • carolaj83

börjar känna lite för att, hur gör vi om folk e sjuka, borde man ställa in om nån i närmsta familjen e sjuk?

• emertin
    carolaj83 skrev 2009-09-01 21:43:20 följande:
    börjar känna lite för att, hur gör vi om folk e sjuka, borde man ställa in om nån i närmsta familjen e sjuk?
    Ställa in?!?!? Vi kommer inte ställa in så länge det inte är vi som är sjuka. Det handlar om alldeles för mycket pengar och planering när det är bröllop, och vi har gäster som åker genom hela Sverige för vår skull
  • bellrik
    emertin skrev 2009-09-01 21:14:41 följande:
    Idag var jag och skulle hämta min vigselring... men jag är fortfarande utan både den och förlovningsringen för den behöll dom. Kan säga att det inte var många rätt dom hade gjort Fel modell, fel storlek, fel gravyr och fel passform..... Hoppas att dom har satt i rätt diamant men det är ju inte att ge sig sjutton på. Dom ska göra om hela ringen från grunden och kan inte lova att den är klar till vigseln, känns sådär måste jag säga...
    En rejäl spark i baken är vad de borde ha!
  • Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-09-01 13:01:27 följande:
    Vad hade dom för ursäkt?
    Att deras barnvakt hoppat av. Visst sånt kan hända, men jag hjälpte dem genast med numret till en tjej som skulle varit barnvakt åt våra (och jag vet hon ställer upp), nu återstår bara att se om de ringer henne. Vi lär ju få veta liksom.. Dessutom är det "stora" barn så vem som helst kan väl se till att de får i sig middag, borstar tänderna och somnar. Värre med ett litet barn som är beroende av mamma och pappa. Och då ska tilläggas att två av gästerna åker 50 mil och lämnar varsin ettåring hemma.
  • Sjuttiosexan
    Arwent skrev 2009-09-01 20:32:11 följande:
    Hej!Nu har jag inte läst här på länge men jag börjar bli orolig att alla gäster ska vara sjuka i svininfluensa dem 19:e. Eller att vi blir sjuka. Är ni rädda för det?
    [/citat]
    Jag är dundernojjig att bli sjuk! Hade lite ont i magen idag (vilket förmodligen berodde på kombinationen lättare magkatarr+kaffe) och fick nästan lite panik! Vad gör man om man blir akut magsjuk liksom?!

[citat]
    Idag var jag och skulle hämta min vigselring... men jag är fortfarande utan både den och förlovningsringen för den behöll dom. Kan säga att det inte var många rätt dom hade gjort
    Fel modell, fel storlek, fel gravyr och fel passform.....
    Hoppas att dom har satt i rätt diamant men det är ju inte att ge sig sjutton på.

Dom ska göra om hela ringen från grunden och kan inte lova att den är klar till vigseln, känns sådär måste jag säga...[/citat]

Usch vilket stressmoment! Men som du skrev kan du ju låna en annan ring under vigseln. Bara slutresultatet av din blir som du vill ha den..

[citat]
    Jag ska prova klänningen i morgon kl 10 iaf. Fick en släng av nervositet förut eftersom hon sa att den var i silk, men jag mailade henne och hon försäkrade att det är sidentyg och hon skrev att hon just pressat den och att den är jättefin. Ska bli kul att se den i morgon!
    Det kommer gå braaa! :) Efter kl 10 imorgon kommer du vara avslappnad som gelé efter all denna spänning ;)
  • Sjuttiosexan

Oj va konstigt det blev med citatet :O Ni ser vad jag skrivit ändå hoppas jag ;)

• MyochErlend

Hej !!
    Kul att folk märker att man inte har vart här på ett tag ;) men sanningen e att jag läst allt men bara inte orkat skriva.. Jag har supermassa i skolan och jag sover så dåligt om nätterna.. max fyra-fem timmar/natt... Så har det vart de sista 2 veckorna.. väldigt slitsamt...
    Just nu vil jag bara att dagen skal komma och sen sooooova i 100 år..
    men klart jag e ju spänd och pirrig och allt det där också..
    Köpte skor idag å på lördag ska jag köpa smycken och underkläder...
    :)

• carolaj83

båda barnen vaknade 03,30....nu har tjejen somnat om men inte grabben....zzzzzzzzzz

tänkte försöka komma iväg på söndag o få lite bröllopsfix gjort (om det inte blir möhippa)

Svar på tråden September 2009 del. 5