• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • thildamy
    Rebellen75 skrev 2009-08-26 20:47:11 följande:
    I dag var jag och köpte mig en underkjol. Fick ta den störta de hade ( i vidd ) så mitt mönster på klänningen skulle synas. Sedan inpuls köpte jag mig en liten väska i svart, tänkte att jag kan återanvända den bättre. Ett strumpeband blev det oxså . Nu är det SKOR som jag måste hitta, men det kan inte vara för hög klack då vi är lika långa.Så måste jag hitta något smycke, men jag vet inte vad jag vill ha. Något tips?
    tittade i ditt galleri.. du har ju så fin ring..
    ta ett halsband med strass stenar
    jag har köpt på guldfynd bet. ca 130kr
    tunn kedja med strass stenar som hänger ner på en liten rad
  • Rebellen75

Det får bli en vända ner på stan på fredag oxså, tror jag. Leta skor och smycke. Hoppas jag kan komma iväg, inte lätt när man har tre barn som vill göra massa andra saker än gå på stan och kika i "tråkiga" butiker.

Tack Thildamy, jag är lite osäker själv på ringen men den har nu legat i lådan sen i feb sådet blir den. Ville egentligen ha större stenar men pga mitt jobb tyckte guldsmeden att denna modell var bättre. Sedan fick jag ett kanon pris, bet 4200 för en guldring + den med stenarna.

• emertin
    thildamy skrev 2009-08-26 20:55:04 följande:
    nja det vet jag inte...Övergravid !!!!Alltså hon e gravid i ca v. 6-9 något sånt och mår illaoch orkar inte komma hit och vara trevligjag tycker inte att det e en vidare genomtänkt orsak
    Vecka 6?!?!? Då kunde hon väl ha varit med på vigseln i alla fall kan jag tycka.... om det inte är så att hon kräks hela tiden, då kanske det inte känns så spännande.
  • Sjuttiosexan
    thildamy skrev 2009-08-26 20:55:04 följande:
    nja det vet jag inte...Övergravid !!!!Alltså hon e gravid i ca v. 6-9 något sånt och mår illaoch orkar inte komma hit och vara trevligjag tycker inte att det e en vidare genomtänkt orsak
    Så tråkigt att hon mår så dåligt att hon inte kan komma! Men jag måste säga att jag delvis förstår henne, när jag var gravid mådde jag urk till v16. För min del gick det dock att häva om jag alltid tuggade på något och inte kände alltför konstiga dofter.. jag hade inte velat avstå min bästa väns bröllop av den orsaken!
  • Igia

Hallå på er!

Vi har precis kommit hem från Sundsvall och fått en massa avklarat... Vi har pratat med prästen, catering, tårta, hotell... Har även lyckats fixa två som ska sjunga under vigseln.

Tess: Har du fått ngr bilder på att den är klar? Jag har fått massa bilder nu efter lite irriterande mail till Millys. Min stackars kontaktperson är så gullig och kämpar med att min klänning ska bli klar. De kommer att skicka min i början på nästa vecka.
    Men Mejan måste väl kunna sätta lite press på de? Hennes service framstår ju inte så bra om hon inte får hem kläningar i tid...

• carolaj83

vecka 6-9 hmmm, jag spydde konstant med yngsta barnet, men hade iallafall gått på min väns bröllop, som sagt iallafall i kyrkan och sen kanske avstått festen

ang smycken, kom på armband kanske man borde ha, armarna blir så nakna annars och örhängen har jag inte ens tänkt på....har 3 olika halsband jah velar mellan, lite svårt att se vad som passar bäst till halterneck klänning

1. vanligt halsband med sötvattenpärlor runt
    2.tunn guldkedja med litet guldhjärta
    3 eller ett silverhalsband med 2 blåa blommor som hänger ner (nått blått)

• Ellani
    carolaj83 skrev 2009-08-27 09:54:50 följande:
    vecka 6-9 hmmm, jag spydde konstant med yngsta barnet, men hade iallafall gått på min väns bröllop, som sagt iallafall i kyrkan och sen kanske avstått festenang smycken, kom på armband kanske man borde ha, armarna blir så nakna annars och örhängen har jag inte ens tänkt på....har 3 olika halsband jah velar mellan, lite svårt att se vad som passar bäst till halterneck klänning1. vanligt halsband med sötvattenpärlor runt2.tunn guldkedja med litet guldhjärta3 eller ett silverhalsband med 2 blåa blommor som hänger ner (nått blått)
    Jag kommer ha min mormors pärlhalsbang & örhängen. Diskret &funkar alltid! Hon gick bort för 15 år sedan, så det känns kul att ha hennes.
    Armband funderar jag på att ha det som jag alltid har. Ett i silver med olika hjärtan berlocker på. Jag har fått ett nytt hjärta av maken (måste ju öva nu 9 dagar kvar ) varje år, så en del i guld, en del i silver och alla olika! Men jag kanske gör något mer fynd i mammas smyckeslåda
  • thildamy

hon kräks inte alls , mår bara illa så av den anledningen kan jag tycka att det var en dålig orsak.
    fasen jag pjukade i 4 månader man nog f-n var jag social med mina vänner...

emertin skrev 2009-08-26 22:50:27 följande:
    Vecka 6?!?!? Då kunde hon väl ha varit med på vigseln i alla fall kan jag tycka.... om det inte är så att hon kräks hela tiden, då kanske det inte känns så spännande.
  • Sanniis

Igår träffade vi prästen och det kändes väldigt bra. Vi tyckte mycket om henne! Så ikväll kan vi äntligen skicka efter vigselprogram och hoppas på att vi får hem dem i tid

Ang smycken så ska jag ha pärlörhängen samt ett pärlarmband. Kommer troligtvis även ha några pärlor i håret.

16 dagar kvar idag, känns så underbart!! Kan knappt fatta att det är dags snart. Igår när vi övade i kyrkan blev det så verkligt. Fick hålla igen lyckotårar många gånger

• TesshjärtaFred
    Igia skrev 2009-08-27 08:54:47 följande:
    Hallå på er!Vi har precis kommit hem från Sundsvall och fått en massa avklarat... Vi har pratat med prästen, catering, tårta, hotell... Har även lyckats fixa två som ska sjunga under vigseln.Tess: Har du fått ngr bilder på att den är klar? Jag har fått massa bilder nu efter lite irriterande mail till Millys. Min stackars kontaktperson är så gullig och kämpar med att min klänning ska bli klar. De kommer att skicka min i början på nästa vecka. Men Mejan måste väl kunna sätta lite press på de? Hennes service framstår ju inte så bra om hon inte får hem kläningar i tid...
    Nej, de enda bilderna jag har fått är på provklänningen. Jag känner att jag inte orkar tänka på det. I dag är jag hemma för att jag har kräkts hela natten av stress, så det blir liksom inte bättre av att jag går och tänker på det hela tiden. Jag tänkte att jag mailar henne i morgon och frågar hur det går. Hon har ju sagt att hon ska lägga ner hela sin själ i att den ska bli klar så jag får väl lita på det då.
Svar på tråden September 2009 del. 5