• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • Bride in the city

Jag har köpt en fuskpäls, bild finns i galleriet. Gifter mig utomhus troligtvis och så blir det fotografering utomhus. Har man normal eller lite längre överkropp så tror jag sjal blir jättefint, jag däremot har ganska kort överkropp och tycker att något mer format än en sjal s a s sitter bättre.

Mollywe skrev 2009-08-25 09:39:24 följande:
    Hallå alla september-brudar!Här har ni en till, gifter oss 19 sept.Har läst lite i denna tråden till och från men aldrig skivit någonting. Men nu kanjag inte hålla mig längre Har panik över att det kanske inte är så varmt i slutet av sept som jag på något sätt hela tiden trott. Har en baraxlad kort klänning och inser att jag kanske måste införskaffa någon form av bolero.Vi kommer ju knappt vara ute något. Fotograferingen kommer förvisso vara ute men då vill jag ju ändå inte ha någonting över klänningen.Hur har ni resonerat i detta? Har sett att några av er har skaffat en sjal.
  • Mollywe

Den var himla läcker!
    Det du säger ang sjal och överkroppen har jag inte tänkt på men det är helt sant. Har också en gasnka kort överkropp så jag stryker nog sjal-alternativet. Dessutom är klänningen knäkort så jag blir kanske som en lite boll med sjalen

Bride in the city skrev 2009-08-25 10:17:19 följande:

Jag har köpt en fuskpäls, bild finns i galleriet. Gifter mig utomhus troligtvis och så blir det fotografering utomhus. Har man normal eller lite längre överkropp så tror jag sjal blir jättefint, jag däremot har ganska kort överkropp och tycker att något mer format än en sjal s a s sitter bättre.
  • Bride in the city

Tack. Den är väldigt fluffig och mjuk, så jag är nöjd.

Måste tillägga att en del bär ju upp sjal ändå trots att de är korta i överkroppen. Men just det där hänget på baksidan och för mycket tyg runt halsen i kombination med en brudklänning... det är inte så snyggt tycker jag. På hösten vill man ju ha en sjal som värmer, ingen liten slinkig sak, det blir mycker tyg.

Eller så får du ta en liten sliniig sak och räkna med att kärleken håller dig varm.

Mollywe skrev 2009-08-25 10:24:24 följande:
    Den var himla läcker!Det du säger ang sjal och överkroppen har jag inte tänkt på men det är helt sant. Har också en gasnka kort överkropp så jag stryker nog sjal-alternativet. Dessutom är klänningen knäkort så jag blir kanske som en lite boll med sjalen Bride in the city skrev 2009-08-25 10:17:19 följande:
  • carolaj83

någon mer som tänkt fixa sina naglar inför stora dagen?
    vad får ni då betala?

jag funderar på att göra gelenaglar

• Ellani
    carolaj83 skrev 2009-08-25 19:07:05 följande:
    någon mer som tänkt fixa sina naglar inför stora dagen?vad får ni då betala?jag funderar på att göra gelenaglar
    Jag ska göra mina, är nagelterapeut så jag gör dem själv Jobbar med gele & gör förstärkning + franskt. Tar då 450 för kunder.
  • stl48
    carolaj83 skrev 2009-08-25 19:07:05 följande:
    någon mer som tänkt fixa sina naglar inför stora dagen?vad får ni då betala?jag funderar på att göra gelenaglar
    Jag fixar också mina. Gele och fransk manikyr, jag betalar 370 kr hos en tjej som har en liten studio hemma.
  • Sjuttiosexan

Jag ska också göra mina naglar :) Om jag lyckas att inte ha sönder dem innan så de bara ska förstärkas med gele tar hon 480, med tippar blir det 620. Ska erkänna att jag är sugen på tippar vilket som, det känns så himla lyxigt med "klor" för en gångs skull ;) Ellani brukar det bli bra med tippar och gele?

• september2009bröllop

Jag har bokat tid för naglar.. Vet inte om det blir gele eller akryl än.. fast å andra sidan du kanske är sugen på att fixa mina nästa vecka ellani eller har du fullt upp?

• bellrik

jag ska göra mina naglar (första gången) har försökt få mina egna att växa ut men med mitt jobb klarar jag det inte, de bara bryts. Jag betalar 350:-

• bellrik

Jag ska hämta mina ringar i morgon!!!
    Helt exalterad! Var tungen att dela med mig med någon, den blivande maken är ju inte hemma än!

Svar på tråden September 2009 del. 5