• thildamy

September 2009 del. 5

Fixat en ny tråd åt oss

förra tråden..
    brollopstorget.se/Forum-1-22/m3434016.html

här kommer alla i september jag hittat...

5 sept
    TesshjärtaFred
    CaSan
    miamedknuff
    september2009bröllop
    Ellani
    Still Å
    Bellrik
    me and my
    Prinsessa K

9 sept
    thildamy
    yasmineback (Las Vegas)
    2009NewYork (New york)
    Frittan (New York)
    NuevaYorke090909 (New York)

12 sept
    MyochErlend
    gosbruden
    ElinDLB
    Sanniis
    Galotti

19 sept
    Igia
    Rebellen75
    Arwent
    Mirfak

26 sept
    carolaj83
    Trudilutt
    alltidvi
    delirious

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 19:17
    19 september fiaojonny

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-14 23:42
    5 september
    noodi

19 september
    tösabita
    minihopp
    trallande jänta

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:19
    5 september
    cookie 27

19 september
    sjuttiosexan
    stl.48

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 14:31
    rättar b´fel på tilllägg ...
    minihopp den 9 september inte 19...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 11:58
    26 september
    emertin

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 12:03
    19 september
    kennethsdotter

9 september
    MaLevi

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-16 18:59
    19 sepetmber
    katarina1984

oj oj så många september brudar vi blir

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 13:52
    19 september
    baybee80

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-18 20:35
    19 september
    tindre

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-29 10:33
    4 september
    kärleken är evig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-09-12 21:19
    19 september
    AnnaMU

• Svar på tråden September 2009 del. 5
  • alltidvi

håller tummar och tår för att din klänning ska hinna fram i tid!

TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 10:58:07 följande:
    FiaoJonny: Ang klänningen så har hon som jag beställt den av sagt att hon ska lägga ner hela sin själ på att den ska bli klar i tid, men just nu känns det inte så lugnande. Om den inte kommer så får jag helt enkelt ge mig i väg och hitta en ny. Jag vet en butik som har tre snygga märken, så jag får kolla där. Självklart vill jag ju att min drömklänning ska hinna komma!
  • Sjuttiosexan
    emertin skrev 2009-08-26 12:30:15 följande:
    Min tanke var att bara försöka fila till naglarna innan så att dom är någorlunda jämna. Min vänsterhand är jättefin men på högra handen har naglarna gått av. Men det är väl ingen som bryr sig om höger hand en dag som denna??!?!
    Haha, precis så tänker jag! Högra tummen gick av igår (nageln alltså) men jag bara tänkte äsch.. Hahaha ;)
  • Sjuttiosexan
    TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 10:30:12 följande:
    Min klänning har fortfarande inte kommit, och jag har fått börja äta medicin mot stressen. Känns inte helt okej om vi säger så.
    Men kära värld.. Stackars dig! Ge dig ut redan nu och börja titta efter en annan klänning så du har en i backup. Då kan du iaf slappna av lite.. Men du är inte ensam om att känna av stressen, jag har galopperande magkatarr :(
  • Sanniis
    carolaj83 skrev 2009-08-25 19:07:05 följande:
    någon mer som tänkt fixa sina naglar inför stora dagen?vad får ni då betala?jag funderar på att göra gelenaglar
    Jag ska göra naglar dagen innan bröllopet. Har aldrig gjort det förut, så det blir spännande. Tror att det är akryl de använder och det skulle kosta 790 kr har jag för mig.
  • carolaj83

kom precis hem från frisören och min uppsättning+sminket blev bara så bra, känndes väldigt mig

• alltidvi

Roligt! Visst är det skönt när man kan släppa en punkt på listan!

carolaj83 skrev 2009-08-26 14:18:31 följande:
    kom precis hem från frisören och min uppsättning+sminket blev bara så bra, känndes väldigt mig
  • TesshjärtaFred

Tack alla för er omtanke. Hon har inte sagt något när den kommer att vara klar. Det senaste är att den inte är skickad från Kina än, hon skrev att hon skulle försöka få dem att skicka den i slutet av veckan. Förra veckan sa hon i måndags. Det känns som om det bara skjuts på längre och längre fram, det är därför jag inte riktigt vågar slappna av och lita på att hon ska fixa det när hon säger att hon ska det.

Jag kanske ska ge mig ut och prova klänningar, det kanske är det jag måste. Men jag vill ju inte köpa en klänning ifall den kommer. Men prova kan jag ju göra...

Sjuttiosexan: Du är inte den enda som har magkatarr, jag knaprar medicin för det för fullt.

• Trudilutt

Det tyckar jag absolut du ska göra. Ut och prova! Jag fick lite panik innan min klänning blev klar hos sömmerskan. Så jag åkte in till stan, och blev helt förfärad över hur lite klänningar som fanns!!! De beställer inte hem så mycket nya klänningar för att det är mellan två kollektioner sa hon i affären!

Jag vill inte stressa dig, men det är ju bättre att du vet hur utbudet ser ut...

Lycka till! Berätta gärna hur du gör, det är ju liiite väl spännande det här!

TesshjärtaFred skrev 2009-08-26 15:04:25 följande:
    Jag kanske ska ge mig ut och prova klänningar, det kanske är det jag måste. Men jag vill ju inte köpa en klänning ifall den kommer. Men prova kan jag ju göra...Sjuttiosexan: Du är inte den enda som har magkatarr, jag knaprar medicin för det för fullt.
  • TesshjärtaFred

Jag vet precis var jag ska gå, till Lilly på Karlbergsvägen. De har både Lilly, Tekla och Nixa som har fina klänningar till bra priser. Fördelen med att bo i Sthlm är ju att det finns mycket. Men det kanske du också gör? Hmm, får nog ta mig dit i helgen.

• TesshjärtaFred

Konkurrenten (Aftonbladet) har i dag en långtidsprognos från SMHI. Enligt den ska det vara 19 grader, mest sol och liten risk för nederbörd nästa lördag. Bäst för dem att den stämmer, annars kommer jag att förvandlas till en galen bridezilla snabbare än stålmannen kan säga telefonkiosk.

Svar på tråden September 2009 del. 5