I vått och torrt och väntan
Nu ska jag titta på filmen alla pratar om (gillar egentligen inte att kolla på film innan jag läst boken men nu blir det ett undantag). "Ses" igen när jag hulkat klart!
Kramar till alla!
Nu ska jag titta på filmen alla pratar om (gillar egentligen inte att kolla på film innan jag läst boken men nu blir det ett undantag). "Ses" igen när jag hulkat klart!
Kramar till alla!
Blommis; håller med de övriga om att det var knäppt av gyn att ifrågasätta er tidigare historik och vad skönt att de på Linnékliniken verkar vara bra!
Och angående det där med att folk ibland verkar ha "film-förhållanden" så kan jag säga att så är inte fallet här iaf. Som många andra sagt så kan man ju bli otroligt trött och förbannad på karlsloken ibland men det är han och jag mot världen! Vi är rätt bra på att säga förlåt till varandra också
Bruttan; men huvvaligen så läskigt!! tur att ingen skadade sig!!
Daa; många kramar!! Din beskrivning på din make låter som min så jag vet hur du känner.
Kramar till alla!
Många, långa och stora kramar till Ingis, Bruttan och Andbeyond!
Säger som Jenny att jag läser varje dag men inte alltid orkar kommentera allt. Men ni finns med i mina tankar
Apropå stora behag; gick från D till E när jag fött Moa och ligger kvar på E som tur är. Hoppas de inte bli ännu större om det blir en nästa gång
Sonja; men fyy så många sjuklingar du har! Hoppas alla snart kryar på sig igen och att du slipper eländet!
Kram till er andra!
Helt sjukt!! Jag mår illa!!
Klart man nu tänker på sitt egna missfall...
Hade sett inslag om det redan på nyheterna på morgonen så det var inget nytt under solen. Du har inte rört upp något för mig iaf min vän!
Det är bara för att folk inte förstår bättre som de anklagar dig för både ett och annat... :-P
lanovia; vad skönt att höra att det gått bra idag! Och (vet inte om jag sagt det förut) men vilken härlig man du har som fixar och donar så bra till din födelsedag!!
Okej, det är är bevisat - jag är snurrig! I föregånde inlägg skulle det också stå ".. skulle det ju vara"
I förmiddags lekte vi inomhus jag och Moa, sen var vi och hämtade lite kläder jag köpt och sen så var vi in till grannen och fikade Inte undra på man blir snurrig
"Marsh i säng, du får INTE se klart filmen!" (vet du vart citatet kommer ifrån?
Ska själv ta och lägga mig under täcket med min bra-iga bok!
När klockan klämtar 19 på julaftonskvällen sätter jag mig i soffan och tittar på Karl-Bertil Jonsson. Det är inte jul för mig om jag inte får se Karl-Bertil, där för övrigt den bästa repliken är "det kan ju inte fan hålla reda på alla dumheter som en massa galningar i släkten skickar hit."
Självklart måste också Kalle ses men det är inte lika självklart för mig som Karl-Bertil är
Men vad ni skriver flickor!! Har läst igenom allt men glömt hälften! och jag som inte kan skylla vare sig på gravid-eller amningshjärna...
Leksi; vad mysigt med ultraljudet!
Grattis till er Pumpkin och välkommen in hit!
Idag flickor kom indianerna efter nästan sex veckor!! Som jag har väntat må ni tro. Det borde betyda att jag har ÄL som sisådär två veckor, tur att jag har sju stickor hemma att testa med. Nu väntar vi med spänning på att försöka igen!
Kramar och ♥ till alla!
Pumpkin och Ankan; så härligt att allt är bra med era små knott i magen, ♥ dem!
lanovia; ja, det är första indianbesöket sen MF *stämmer in och visslar med dig inför ÄL*
Ingis; kanske har kvar amningshjärnan från det att Moa föddes
EA; inte ha dåligt samvete! Det är inte alltid jag hinner/orkar kommentera allt heller
Trist med kompisens skilsmässa!
Blommis; massa krya-på-sig-kramar till både dig och lillblommis!
Sonja; härligt att vara saknad! Men jag är inne och läser varje dag så jag hänger med även om jag inte alltid kommenterar.
Skönt att höra att ni är på bättringsvägen! Kram på dig!
Krya-på-er-kramar till alla som är krassliga! Fy bövelen för att ha halsfluss, det har jag aldrig haft peppar, peppar. När jag tänker på det så har jag heller aldrig haft maginfluensa..men det kommer väl när Moa börjar på dagis.
Jenny; förstår hur du känner. Fick ju för ett tag sen veta att en kompis ska ha barn i april och så för nån dag sen fick jag veta att BF är 14:e, vi hade ju 18:e så då fick jag en stor klump i magen!